گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
سردار سیف:
مسئول مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مستکبرین خواهان ناامنی برای ما است هستند اما بحمدالله می بینیم که با وجود سپاه و بسیج و همچنین نیروهای مسلح و مقدر کشورمان، امنیت در کشورمان حاکم است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از پایگاه خبری سازمان بسیج؛ سردار نصرت‌الله سیف بیان داشت: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و دشمنان در اصول با ما اختلاف دارند،گفت: دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم پلید کودک کش صهیونیستی هستند و این مستکبرین خواهان ناامنی برای ما است هستند اما بحمدالله می بینیم که با وجود سپاه و بسیج و همچنین نیروهای مسلح و مقدر کشورمان، امنیت در کشورمان حاکم است.

وی افزود: اختلاف ما با آمریکا براین اساس است که این کشور استکباری است و ما استکبارستیز هستیم و به همین دلیل، شیطان بزرگ،اهداف خود را در مقابل اهداف ما می بیند و به این خاطر، هرگز حاضر به قبول انقلاب اسلامی نیست.

سردار سیف در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا کشوری علیه مستضعفین است و ما حامی مستضعفین هستیم و در نتیجه اختلاف بین ما و آمریکا ادامه دارد و همانطور که می بینیم،این کشور حامی کفر و باطل است و جنگ بین حق و باطل ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: