گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
سردار شریف در بازدید از نمایشگاه مطبوعات:
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سپاه پاسداران همواره چندین قدم از آمریکا جلوتر بوده و آمریکا از این موضوع عصبانی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جریان بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت و گویی در پاسخ به این پرسش که رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل تحریم‌های آمریکا علیه این نهاد چیست؟ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بطور کلی بخش دفاعی و نظامی کشور ما در 39 سال گذشته همواره مورد تحریم آمریکایی‌ها بوده است و به اعتقاد من موضوع جدیدی در حوزه دفاعی ونظامی کشور ما اتفاق نیفتاده است.

وی یادآور شد: علی رغم اینکه محدودیت ها وجود دارد و همواره هم تحریم‌ها به شدیدترین نحو اعمال ‌شده است، سپاه توانسته است بنیه دفاعی کشور را حفظ کرده و ارتقا دهد و علاوه بر حفظ امنیت کشور به کشورهایی که نیازمند کمک جمهوری اسلامی به صورت مستشاری بودند هم کمک کند. از طرفی هم بتواند مقابل کشورهایی که دشمن کشورهای اسلامی هستند بایستد و آنها را ناکام بگذارد.

سردار شریف تصریح کرد:به نظر می رسد آمریکا برای جبران ناکامی‌ها و شکست‌هایی که از توطئه علیه ملت ایران در طی 39 سال گذشته و در منطقه در سالهای اخیر داشته دست به این نوع رفتارها می‌زند.

سخنگوی سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: آن‌ها هزینه بسیار سنگینی برای خلق داعش در منطقه ما انجام دادند. خیلی هم تلاش کردند تا از طریق آن به اهداف خود برسند و خاستگاه انقلاب اسلامی که کشور عزیز ما ایران است را مورد هدف قرار دهند اما به فضل الهی با درایت رهبر معظم انقلاب ،بصیرت و آگاهی  مردم  و هوشمندی مسئولین و نیز ایمان، انگیزه، اعتقاد، دانایی و تدبیر در مجموعه نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش عمده‌ای از تهدیدات علیه کشورخنثی شده است.

سردار شریف با بیان اینکه آمریکا نتوانسته است به کشور ما راه باز کند گفت: شاهد بودیم که رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل مردم ما را و کشور ما را یک کشور تروریستی نامید نه یک بخش یا مجموعه ای از کشور ما را. این عناد آمریکا با کشور و مردم ما کاملا مشخص است.

وی افزود:دشمنان یک روز موضوع هسته ای،‌ یک روز موضوع موشکی و یک روز موضوع حقوق بشر را طرح می‌کند؛ ‌همه این موضوعات دستاویزی برای فشار به مردم مااست و تحریم‌ها هیچ تاثیری در روند توسعه و پیشرفت سپاه نداشته است و از این به بعد هم نخواهد داشت چه بسا که اراده ما را مصمم تر خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: ما برای دفاع از انقلاب، مردم و کشورمان و همینطور پیشرفت کشور بسیار بسیار با حوصله،  با تدبیر و با شناخت دقیقی از ترفندهای دشمن عمل خواهیم کرد. مهمترین چالش آمریکایی‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که سپاه چند گام جلوتر از آن‌ها بوده و دست آنها را می‌خواند و اجازه نمی‌دهد که آنها عملیات اجرایی‌شان را محقق کنند

وی افزود:زمانی که در حوزه نظامی و دفاعی طرح طرف مقابل را حدس زده ، برآورد کنیم و اشراف اطلاعاتی داشته باشیم رقیب ما نمی‌تواند به هدفش برسد.

سردار شریف با تاکید براینکه ما هر چه داریم از مردم داریم و رضایت مردم ، بالاترین سرمایه انقلاب اسلامی و سپاه است، یادآور شد: سپاه جزئی از  مردم  است که همواره در دوران دفاع مقدس،‌ دوران سازندگی کشور و نیز در تقویت بنیه دفاعی کشور تمام تلاش و همت خود را در حفظ و ارتقای امنیت ، آسایش و آرامش ملت و پیشرفت و آبادانی کشور به کار بسته است.

وی ایمان ، اعتقاد قلبی و پیروی از رهبری و پیوند وسیع، عمیق و مستحکم با مردم را از مولفه های اصلی قدرت سپاه برشمرد و اظهار کرد:با نقش آفرینی و حضور مردم ، در دوران دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم و در برابر زیاده خواهی های آمریکایی‌ها ایستادیم، بنابراین این مولفه قدرت مولفه ای است که سپاه آن را برای خود یک سرمایه بزرگ می داند و دشمن همواره می‌خواهد از این سرمایه برای ایجاد شکاف بین سپاه با مردم و مردم  و نظام استفاده کند که به یاری خدا توطئه دشمنان ناکام خواهد ماند.


سردار شریف در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه ما با خبرگزاری‌های بزرگ دنیا در رقابت هستیم، باید تلاش کنیم که در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی آنطور که شایسته است، فعالیت کنیم و بتوانیم خدمات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران را به خوبی مخابره کنیم.

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: