گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
منزل به منزل با کاروان اربعین حسینی؛
برای نخستین بارموکب خدماتی شهرستان سپیدان به نام امام حسن عسکری(ع) برای زائران پیاده سیدالشهدا (ع) در کربلا برپا ‌شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ در آستانه اربعین حسینی جمعی ازمردم ولایتمدار شهرستان سپیدان در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی در قالب موکب خدماتی شهرستان سپیدان به نام امام حسن عسکری(ع) دررکاب سیدالشهدا به زائران خدمات ارائه می‌کنند.

بر اساس این گزارش برنامه‌های این موکب درعرصه خدماتی شامل اسکان و پذیرایی زائران در نزدیکترین مکان به کربلا برپا شده است .

موکب خدماتی شهرستان سپیدان به نام امام حسن عسکری(ع) در کربلا روزانه 2 هزار نفر را پذیرایی کرده و 2 هزار نفر را اسکان دهد. یکی ازمشکل های سال اخیر سرگردانی زائران ایرانی در عراق است, که این مشکل با برپایی موکب های ایرانی تاحدودی مرتفع شده است .

این قرارگاه موکب در خیابان احمد الوائلی در فاصله یک هزار و 500 متری حرم مطهر حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) در شهر کربلا و در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع برپا شده است و ظرفیت پذیرش افزون بر 2 هزار نفر را برای اسکان زائران دارد و تعداد 80نفراز مردم ولایتمدار شهرستان به عنوان خادم در این موکب به زائران خدمت می کنند. 


این موکب در خیابان احمد الوائلی در فاصله هزار و ۵۰۰ متری حرم مطهر حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) در شهر کربلا برپا شده است.

در این موکب امکان اقامت زائران به مدت 2 شبانه روز فراهم شده است هر سال میلیون ها نفر از شیعیان و آزادگان جهان در اربعین (چهلمین روز) شهادت امام حسین (ع) با پیاده روی از نقاط مختلف خود را به شهر کربلا می رسانند و به سوگواری در رثای امام سوم شیعیان جهان می پردازند.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: