گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدسپیدان:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: امروز تنها راه سعادت ونجات بشر در قرن بیست ویکم همان سفارش و وصیت پیامبر مکرم اسلام است و اگر ما به اهل بیت (علیهم السلام ) و قرآن تمسک بجوئیم هیچگاه دچار گمراهی نخواهیم شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدسپیدان درگفت و گو با خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان افزود: امروز تنها راه سعادت ونجات بشر در قرن بیست ویکم همان سفارش و وصیت پیامبر مکرم اسلام است و اگر ما به اهل بیت (علیهم السلام ) وقرآن تمسک بجوئیم هیچگاه دچار گمراهی نخواهیم شد.

وی گفت: یکی ازآسیبهای جدی امروزبشریت درجهان تکنولوژی؛ اینکه انسان خود را خالق همه چیز می داند و دوری از خالق اصلی باعث شده انسان درگرداب و منجلاب زندگی مادی غوطه ور شود تنها راه نجات آنها در تاریکی؛ رسیدن به نور است و این نور راتنها در کلام خدا می توان یافت و از سرچشمه این نور باید همه سیراب شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان عنوان کرد: بشر در زندگی مادی خود به دنبال همه چیز است و همه چیز را پیدا می کند غیر ازآنچه که باید باشد و در این مسیر شاه کلید اصلی را گم کرده است و برای رسیدن به هیچ و پوچ تلاش می کند و زمانی که به خود می آید؛ تنها راه کمال و رسیدن به مطلوب همان خدا و اهل بیت بوده است و دراین دو روز دنیا سرگم هیچ شده است، انسان از اوست و باید برای رسیدن به نور و پاکی از پلشتی ها دور باشد و این تنها در سایه قرآن و اهل بیت میسرخواهد بود.

  شیخ موحددرپایان کسب مقام سوم توسط سرکارخانم حق پرست اردکانی را در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده دانشگاه تبریک گفتند و برای نامبرده آرزوی موفقیت و حیات در زیر سایه قرآن واهل بیت از خداوند متعال خواستار شدند. .

سرکارخانم زهراحق پرست اردکانی استادگروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحدسپیدان؛ توانست در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی؛ درقسمت حفظ کل قرآن کریم در بخش اساتید مقام سوم را کسب کند.

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور منتخبین دانشگاههای سراسر کشور به مدت سه روز در رشته های قرائت ،تحقیق و ترتیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار گردید؛ پس از سه روز رقابت و باتوجه  حضوراساتید برجسته دراین دوره از مسابقات؛ سرکارخانم زهراحق پرست اردکانی؛ استاد گروه معارف داشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان توانست درقسمت حفظ کل قرآن کریم دربخش اساتید مقام سوم راکسب کند.  

درمراسم اختتامیه بخش شفاهی بیست و دومین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی باحضور برخی از مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی ازچهره های قرآنی و مسئولان کشوری برگزار شد؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان بار دیگر توانست درمیان رقبای قدرتمند خود در سایر واحدهای سراسر کشور مقام برتر این دوره از مسابقات را آز آن خود کند وکسب مقام سوم در رشته حفظ قرآن کریم را بدست آورد.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: