گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
همزمان با هفته بسیج؛
یادواره شهدای دانشجوی سپیدان صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دفتر بسیج دانشجویی برگزار شد، رئیس دانشگاه پیام نور سپیدان با تبریک هفته مقدس بسیج و تشکر از خانواده‌های معظم شهدا در تشریح نحوه تشکیل بسیج گفت: حقیقتا در برسی تمامی انقلاب‌ها و تغییراتی که در نظام سیاسی کشورهای مختلف منطقه در عصر معاصر اتفاق افتاده، نبوغ سیاسی و دینی و اعتماد و باور مطلق حضرت امام (ره) بر قدرت و پشتوانه مردم، رهنمود ایشان در تشکیل بسیج مردمی ستودنی و بی‌نظیر است.

دکتر محمدجانی ادامه داد: حضرت امام (ره) بدون توجه و تکیه به هیچ قدرت داخلی و خارجی یا هیچ ابزار خاص، تنها بر اساس این اعتقاد و باور که اگر خواست و قدرت مردم با خواست الهی همراه باشد پیروزی از آن مردم است و هیچ قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت و اقدام به صدور فرمان تاریخی مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در تاریخ ۵ آذر سال ۵۸ کرد و این حرکت به عنوان جلوه خاصی از مردم سالاری دینی را در جامعه بین الملل نشان داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور، نماینده ولی فقیه در شهرستان سپیدان  در یادواره شهدا دانشجویی گفت: سنگر علم و دانش همواره شهدای ارزنده‌ای را تقدیم پایداری نظام نموده و اکنون پس از هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی این سنگرهای علم و دانش فرهنگ ایثار و شهادت باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی ارتقا یابد.

موسوی انور گفت: از همین کلاس‌های درس، بسیجیان به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیگ گفتند و برای دفاع از آرمان‌های این خاک عزیز سر و جان نشناختند و با شهادت خود و ایستادگی در برابر دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی انور با بیان اینکه دشمنان ملت بزرگ ایران در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی هم نتوانستند به خواسته خود برسند، اظهار کرد: بیشتر برنامه‌ریزی و تمرکز دشمن اکنون روی کارهای فرهنگی است.

وی با بیان اینکه کانون تفکر اسلامی توان مدیریت دنیا را دارد، گفت: دلیل مخالفت استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادن انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استبداد و استکبار با مدیریت‌‌ همان کانون تفکر اسلامی و مقاومت است که نشات گرفته از اندیشه ائمه واهل بیت (ع) است. وهابیت نقطه مقابل اندیشه و تفکر اسلامی و مقاومت است و وهابیت با به وجود آوردن گروه تروریستی داعش به هر جنایت بشری دست زدند.

ایشان در مورد پایان یافتن شجره خبیثه داعش گفت :متاسفانه برخی از روی جهالت ونادانی ابعاد گستردگی این رژیم خبیث ؛ داعش را نمی دانند ویاخودرا بی تفاوت نشان میدهند. داعش به عنوان اعظم فتنه هابود وبا مدیریت بیش از 50 کشور دنیا پاگرفته بود واین مهم شوخی بردار نبود حذف داعش لقمه سنگینی بود که توسط فرماندهی جمهوری اسلامی وبا درایت رهبر معظم انقلاب وسردار قاسم سلیمانی وکمک برخی از کشور ها صورت گرفت  وبزرگترین فتنه قرن را دفع کردند .نگاه ما به مساله داعش متفاوت است ودرمقابل جاهل باید سکوت کرد اگر این سربازان مدافع حرم نبودند معلوم نبود داعش با ما چه می کرد.  

حجت الاسلام موسوی انورگفت : تاخداهست این مردم برداعش وبالاترازداعش پیروز خواهند شد وباید خوشحال وشاکر بود وسجده شکر به جای آوردواین پیروزی بزرگ را به رهبر معظم کل قوا وخانواده های شهدای مدافع حرم وملت غیور ایران تبریک وتهنیت می گوییم وبا مدیریت پیرمراد این انسان شجاع وباهوش ونترس وسربازانی خداجو ودلیرهمچون حاج قاسم سلیمانی پس از گذشت شش سال این شجره خبیثه نابود گردیدواین لقمه برای گلوی جمهوری اسلامی بسیار کوچک بود وبراحتی آنرا بلعید.ما بدنبال لقمه بعدی یعنی اسرائیل هستیم واسرائیل کمتر از 25 سال محوخواهدشد .

امام جمعه  سپیدان درادامه درخصوص نامه رهبر معظم انقلاب در جواب حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری در جواب نامه خود ضمن تشکر وخداقوت برای نابودی این شجره خبیثه متذکر شدند؛ دشمنآرام نخواهند نشست سعی خواهند کرد دوباره این فتنه به جریان بیفتد. حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه، آمادگی‌های همه‌جانبه نباید فراموش شود. که دراین میان باید هوشیار بود.

در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس و یادبود از خانواده های معظم سه شهید دانشجویی سپیدان و شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: