گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
حوزه مقاومت شهید فهمیده سپیدان برگزار کرد؛
دوره توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام حوزه مقاومت شهید فهمیده سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، مراسم افتتاحیه دوره 2 روزه آموزش و توانمندسازی اعضای شورای واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی شهرستان سپیدان با حضور فرمانده سپاه ناحیه سپیدان، حوزه دانش آموزی شهید فهمیده و جمعی از دانش آموزان در محل دبیرستان رازی شهر اردکان برگزار شد.

"سرهنگ پاسدار روح الله رستمی" فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در این مراسم اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود بسیج است که در اوایل انقلاب تشکیل شد و مهمترین خصیصه‌اش فرهنگ و ایدئولوژی آنست.

وی با اشاره تحریم های آمریکا علیه ایران، افزود: ما در اکثر موضوعات مختلف تحریم هستیم ولی در بحث فرهنگی تحریم نیستسم چراکه می خواهند فرهنگ غیر اسلامی را در جامعه ما وارد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان بیان نمود: بسیج دانش‌آموزی با آموزش‌های کاربردی علاوه برتخصص و تعهد به اصول، مبانی اسلامی را به دانش آموزان می‌آموزد تا شخصیت‌هایی همچون شهید مطهری، طباطبایی و رجایی و باهنر در این کشور اسلامی پرورش یابند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی سربلند باشیم تنها راه آن اطاعت از مقام ولایت است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ رستمی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرمایش رهبر معظم انقلاب به‌دنبال پرورش جوانان مومن، متعهد و متخصص در بسیج دانش آموزی است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ما باید آموزش های آمادگی دفاعی را ببینند، تاکید کرد: خیلی ها از اینکه درس آمادگی دفاعی در بین دانش آموزان ما وجود دارد می ترسند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان مساجد را مهم ترین پایگاه دانست و گفت: دشمنام همواره از مساجد می ترسند چراکه که در زمان قبل از انقلاب مساجد محل برنامه ریزی برچیده شدن طاغوت بود و در دوران دفاع مقدس نیز سنگر مومنان شد و حالا نیز از دل مساجد جوانان انقلابی در حال رشد دادن می باشد.

در این دوره 120 دانش آموز از دبیرستان های سطح شهر اردکان حوزه مقاومت شهید فهمیده به مدت دو روز توسط اساتید در کارگاه های مختلف شرکت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: