گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
طی مراسمی در سپیدان؛
آئین رونمایی از کتاب « پسرامامزاده » زندگی نامه سردار شهید سید شمس الدین غازی ازفرماندهان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس با حضور خانواده شهید غازی و مسئولین شهرستان سپیدان انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سپیدان؛ آئین رونمایی از کتاب « پسرامامزاده » زندگی نامه سردار شهیدسید شمس الدین غازی از فرماندهان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس به کوشش دکتر غلامرضا کافی با حضور خانواده شهید غازی و مسئولین شهرستان سپیدان انجام شد .

به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام و با برگزاری مراسمی از کتاب پسرامامزاده؛ زندگی نامه سردار شهید سید شمس الدین غازی از فرماندهان و افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس رونمایی شد، در این مراسم جمعی از خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و بسیجیان، امام جمعه شهرستان ؛ فرماندار سپیدان ؛فرمانده نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین ؛ جمعی از مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در این آئین،سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از تلاشهای همه بزرگواران خصوصأ خانواده سردار شهید غازی برای گردآوری و چاپ کتاب پسر امامزاده در شهرستان سپیدان تقدیر نمود و افزود : این گامی مهم و ارزشمند به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام شهرستانی ولایتمدار مانند سپیدان است .

وی گفت :این کتاب با هدف معرفی شخصیت سردار شهید سید شمس الدین غازی یکی از فرماندهان و افتخارآفرینان دوران ارزشمند دفاع مقدس به هم وطنان خوب در سراسر کشور به چاپ رسیده است.

رستمی افزود: این کتاب ارزشمند در 152 صفحه توسط نشر سرداران شهید فارس با نام" پسرامامزاده " چاپ و منتشر شده است که مجموعه زندگی سردار شهید سید شمس الدین غازی  در این مجموعه گردآوری شده است .

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان تصریح کرد: روزگاری دفاع و جنگ فیزیکی وظیفه بود و حالا وظیفه نسل امروز در قبال خون شهداء جهاد فرهنگی با محوریت فعالیت در عرصه گسترش فرهنگ کتابخوانی است و ترغیب افراد به سمت مطالعه به‌ خصوص با موضوع شهداء و جنگ تحمیلی را از مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: حرکت به این مسیر به پیشرفت جریان انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین تربیت چهره‌هایی علمی - فرهنگی کمک می‌کند.

رستمی اظهارداشت: تبیین فرهنگ عاشورایی و ترویج این فرهنگ ارزشمند در بین همگان برای ما از اولویت اساسی برخوردار است و نیاز است از این فرصت برای احیای نهضت حسینی و ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در بین نسل جوان جامعه استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با اتکا به فرهنگ غنی انقلابی گره‌گشای مشکلات در عرصه‌های متعدد است که باید به طور همه‌جانبه و اساسی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس دست یابیم. در این راستاهنر شعر و نویسندگی یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذار در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده است و با توجه به این که ظرفیت پتانسیل شهرستان سپیدان در زمینه دفاع مقدس بسیار بالا است باید این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار داده شود.

این کتاب 152 صفحه ای در هفده بخش ، قسمتی از وصیت نامه شهید ، زندگی نامه ، خاطرات خانواده شهید و اسناد و عکس؛ اشعار در قطع پالتویی به اهتمام دکتر غلامرضا کافی گردآوری شده و توسط نشر سرداران شهید فارس چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: