گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
شریفی در گفت و گو با تنویر؛
سرگرد پاسدار حسین شریفی گفت: اثربخشی، کیفیت و رضایت از برنامه های هفته بسیج امسال رشد و پیشرفت چشمگیری نسبت به سنوات قبل داشته است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه سپیدان؛ سرگرد پاسدار حسین شریفی مسئول بازرسی ناحیه سپیدان در گفت و گو با تنویر بیان داشت: بحمدالله امسال اثربخشی و رضایت عموم مردم، مجموعه فرماندهی، بازرسی و... نسبت به اجرای برنامه های هفته بسیج بسیار مطلوب و قابل دفاع بوده است.

شریفی گفت: وحدت و اتحاد عموم مردم و مسئولین شهرستان نسبت به اجرایی نمودن برنامه های هفته بسیج و متعهد بودن و احساس مسئولیت همگان نسبت به این مهم بیش از پیش اهمیت رسالت و اهداف متعالی بسیج و سپاه را روشن ساخت.

شریفی در ادامه با بیان اینکه در طول ایام هفته بسیج دستگاه ها و عوامل نظارتی و بازرسی برنامه اجرایی را از لحاظ کمی، کیفی و محتوایی رصد نمودند گفت: اجرای بیش از 200 برنامه در این ایام نشانگر همت بالای فرماندهی، پایوران، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در پیشبرد اهداف والای بسیج و سپاه بوده است که خوشبختانه با درایت و برنامه ریزی هدفمند به آنچه که مطلوب مورد نظر بوده رسیدیم.

مسئول بازرسی سپاه سپیدان ضمن تشکر ویژه از اصحاب رسانه شهرستان و تنویر سپاه ناحیه، انعکاس خبری رویدادها و برنامه های هفته بسیج را بسیار مطلوب برشمردند.

شریفی در خاتمه از تصمیم کمیته اجرایی هفته بسیج جهت قدردانی و سپاس از عوامل فعال و دست اندرکار این هفته خبر داد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: