گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
سرهنگ رستمی در گفت و گو با تنویر سپیدان؛
فرمانده سپاه سپیدان گفت: 9 دی روز بزرگداشت مردمی است که در این روز تجلی بصیرت ملی در برابر فتنه را به نمایش گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ روح الله رستمی پیش از ظهر امروز قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در گفتگو با تنویر سپیدان با اشاره به مهم‌ترین دلایل بزرگداشت روز نهم دی اظهار داشت: بزرگداشت این روز برای فتنه گران سنگین و برای دوستداران ولایت گرامی است.

وی حوادث سال 88 را برای همه عبرت‌آموز دانست و بیان کرد: 9 دی روز بزرگداشت مردمی است که در این روز تجلی بصیرت ملی در برابر فتنه را به نمایش گذاشتند .

فرمانده سپاه سپیدان سابقه سیاه فتنه گران را در حافظه تاریخی ملت پاک نشدنی دانست و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی بیش قریب به 15 سال برای فتنه سال 88 برنامه‌ریزی کرده بودند تا نظامی را که برگرفته از آموزه‌های قرآنی و دینی تشکیل‌شده و در مقابل ظلم ایستادگی کرده است را به‌زانو درآورند.

وی تأکید کرد: هرچند پس از فتنه و  کودتای مخملی استکبار با حماسه مردم در 9 دی خاموش شد اما هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که دشمن همواره درصدد نفوذ است و همیشه مدنظر دارد در تصمیم‌گیری‌ها کشور رسوخ پیداکرده و به اهداف خود برسد.

رستمی گفت: فتنه سال 88 نزدیک به 8 ماه به طول انجامید چراکه استکبار با تمام توان خود،از عوامل داخلی و خارجی گرفته تا  فضای مجازی و حقیقی پای‌کار آمده بودند تا به با کلیدواژه تقلب ایان اسلامی را نابود کنند.

وی به هدایت‌ها و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری در سال 88 اشاره کرد و گفت: در هنگم فتنه فضا غبارآلود شده و تشخیص حق از باطل دشوار است اما رهبری با بصیرت افزایی مردم را متوجه این نیرنگ مردند.

فرمانده سپاه سپیدان گفت: مردم در سال 88 با ولایت‌پذیری و گوش‌به‌فرمان بودن رهبر راه را به‌خوبی تشخیص داده و حماسه 9 دی را به وجود آوردند و باعث خاموش شدن فتنه شدند.

وی گفت: اگر 9 دی به وجود نمی‌آمد معلوم نبود فتنه تا به کی در مشور ادامه پیدا می‌کرد و اتفاقات فتنه و کلیدواژه تقلب به انتخابات دیگر هم سرایت می‌کرد و هزینه‌های فراوانی برای نظام و انقلاب به همراه داشت.

رستمی تأکید کرد: اگر بخواهیم دیگر شاهد این‌گونه مسائل در کشور نباشیم باید با تمام توان وارد کارشده و با بصیرت ازاین‌گونه اتفاقات جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در سال 88 بیان کرد: مجموعه بسیج در عین مظلومیت نقشی مهم در مهار فتنه و مقابله بانفوذ داشته و هم‌اکنون نیز با  بصیرت افزایی ها و روشنگری‌ها این راه را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه سپیدان به تأثیر حماسه 9 دی در تصمیم‌گیری‌های دشمن اشاره کرد و گفت: با حضور مردم درصحنه‌های مختلف انقلاب دشمنان متوجه شده که کشور ما با سایر کشورهایی که توانستند در آن کودتای مخملی را اجرا کنند متفاوت است. 

انتهای پیام/ مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: