گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
در آستانه 9 دی؛
بسیج دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و در آستانه 9 دی، یک دوره مسابقات تیراندازی با حضور 30 نفراز دانشجویان ،کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان به مناسبت نهم دیماه روز بصیرت در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزارشد.

این مسابقات با هدف ارتقای سطح سلامت و فرهنگ ورزش در بین بسیجیان و ایجاد نشاط در روحیه دانشجویان بسیجی و محک‌زدن توانایی آنان در تیراندازی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

احمدقادری مسئول بسیج دانشجویی در گفتگو با تنویر گفت: یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی به همت بسیج دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی  با هدف ارتقاء سطح سلامت و فرهنگ ورزش در بین دانشجویان ،کارکنان واساتید دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزارشد.

بر اساس این گزارش این مسابقات به مناسبت سالروز حماسه ۹دی با همکاری بسیج دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار گردید که در پایان نفرات زیر به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند.اسامی برندگان:

نفراول: علیرضا فرهادی ؛ن فر دوم: غلام رضا حبیبی؛ نفر سوم: امیر حسین حسنی؛ نفرات چهارم:جواد قاسمی، محمد حسین فرزانه

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: