گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
امام جمعه سپیدان در بزرگداشت حماسه 9 دی:
امام جمعه سپیدان درتذکری به مردم گفتند: این ایام بسیار هوشیار باشید عده ای دنبال تکمیل پازل فتنه دشمن هستندکه امیدواریم با هوشیاری مردم شاهد فتنه جدید در کشور نباشیم و درنطفه آن را خفه کنیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه صبح امروز شنبه ۹ دی ۹۶ پس از تلاوت قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهید قنوتی شهر اردکان برگزار شد.

امام جمعه سپیدان، ضمن تشکر از مردم به جهت حضور در این مراسم و بزرگداشت نهم دی ماه در این خصوص و در سه بخش به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند: فتنه در مقاطع مختلف تاریخ و از ابتدای اسلام در بین امت اسلامی در موارد متعددی سر درآورده که ظاهر آن زیبا و امید بخش است و حقیقت آن فاسد که تشخیص آن بسیار سخت است و بصیرت می خواهد و بصیرت قوه قلبی است که انسان، نور را از تاریکی تشخیص می دهد.

ایشان با اشاره به این نکته که ۶۰ آیه در قرآن به موضوع فتنه تاکید کرده است افزودند: فتنه گران افرادی هستند که شعار مبارزه با فساد و چپاول بیت المال میدهند ولی خود فاسد و غارتگران بیت المال هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تاکید کردند: کسانی که امنیت و جان و مال مردم را به خطر می اندازند باید با آنها برخورد کرد که در سال ۸۸ طی ۸ ماه آشوب و ناامنی مقام معظم رهبری با مطالفت برخورد کردند و در تذکرات پی در پی از سران فتنه که مسئولین رفوزه جمهوری اسلامی بودند خواسته شد عذر خواهی کنند و تا به امروز ابراز ندامت و توبه هم نکرده اند.

حجت الاسلام موسوی انور انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مبتنی بر مردم سالاری دینی خواندند و با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و عدم انتخاب رقیب در انتخابات توسط مردم افزودند: ساز و کار انتخابات اگر نگوییم ۱۰۰ درصد بی عیب و نقص است اما به این شکل هم نیست که چندین میلیون رای تقلب وارد صندوق ها شود و متاسفانه علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب گفتند از طریق قانون مشکل خود را مطرح و مطالبه کنند اما آنها مسر بودند که با اردوکشی های خیابانی حرف خود را به کرسی بنشانند که عمل آنها جز خسارت به کشور چیز دیگری برای کشور نداشت.

امام جمعه سپیدان در پایان و در تذکری به مردم هم گفتند: این روزها و ایام بسیار هوشیار باشید و عده ای بنام مردم و مطالبه مردم قصد ناامنی و ایجاد آشوب در کشور دارند البته مطالبه مردم حق است و بارهای بار از طرق مختلف وضعیت معیشتی مردم را به مسئولین گوش زد کرده بودیم ولی عده ای اکنون و در حال حاضر طبق اخبار واصله پازل فتنه دشمن در سال ۹۷ و ۹۸ را تکمیل می کنند که امیدواریم با هوشیاری مردم شاهد فتنه جدید در کشور نباشیم و در نطفه آن را خفه کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: