گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس:
جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت : از اهداف مهم المپیاد درون مدرسه ای اینکه دانش آموزان ما در مدارس فقط به تحصیل نپردازند بلکه در کنارآ ن به مسائل تهذیب و تربیت و سلامتی خود هم بپردازند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از مارگون؛ در مراسم افتاحیه المپیاد درون مدرسه ای ، محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح چند سالی است در سطح کشور در حال برگزاری است اما اگر توجه کنیم قبلا فقط برای افتتاحیه های مسابقات ملی-بین المللی- المپیک و... روشن شدن مشعل-رژه رفت و اجرای سایر برنامه ها را داشتیم و خبری از اجرای این برنامه ها در مدارس نبود اما خوشبختانه با اجرای طرح المپیاد ورزشی  درون مدرسه ای این مهم محقق شده است.

محمد جعفری افزود: تحصیل؛تهذیب و ورزش که از منویات مقام معظم رهبری درباره نوجوانان و جوانان کشور می باشد از اهداف مهم این طرح است و معنی آن اینست که دانش آموزان ما در مدارس فقط به تحصیل نپردازند بلکه در کنار آن به مسائل تهذیب و تربیت و سلامتی خود هم بپردازند.

وی افزود: دومین نکته در اجرای این طرح اینست که ما بتوانیم به ارتقاء سلامتی  تمامی دانش آموزان توجه کنیم و فقط در حوزه ورزش و سلامتی به دانش آموزان خاصی توجه نکنیم،بلکه همه دانش آموزان را درگیر نماییم و فراگیر نمودن سلامتی همه دانش آموزان برای ما اهمیت دارد. و در این طرح دانش آموزان چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم،درگیر فعالیتهای ورزشی می شوند،کارهای داوطلبی،در کنار هم بودن و دوستی را یاد می گیرند.

وی  رفاقت در کنار رقابت،احترام به بزرگترها،والدین و مربیان را ازدیگر اهداف طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برشمرد و افزود: این محیط ورزش است که دانش آموزان ما را آماده می کند و در این المپیادها می توانیم مهارت های اجتماعی را به دانش آموزان یاد بدهیم.

د رادامه مدیر آموزش و پرورش سپیدان،گفت: خوشبختانه چندسالی است که با آمدن تیم جدید در حوزه معاونت تربیت بدنی اداره کل، اتفاقات خوبی افتاده و استان فارس میزبان مسابقات ملی و بین المللی بوده است.

سعید مهبودی افزود: نمونه بارز آن موفقیت هایی است که استان فارس در حوزه تربیت بدنی در کشور داشته است و امروز باقاطع می توان گفت: استان فارس در حوزه ورزش از پیشگامان است.

وی ادامه داد: استان فارس در سال گذشته میزبان مسابقات فوتبال آسیا و میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسران کشور بوده است.

وی افزود: در سپیدان علیرغم کمبود امکانات ورزشی نظیر: سالن ورزشی و تجهیزات ورزشی دانش آموزان مقام های خوبی کسب نمودند.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم

نام:
ایمیل:
* نظر: