گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
صبح امروز؛
مردم شهیدپرور سپیدان با حضور پرشور خود علیه فتنه‌گران حوادث اخیر کشور راهپیمایی کردند و انزجار خود را از توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی به جهانیان نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مردم شهیدپرور شهر اردکان صبح امروز با حضور پرشور خود علیه فتنه گران حوادث اخیر کشور راهپیمایی کردند.

امروز مردم انقلابی سپیدان از ساعت‌هایی قبل برگزاری مراسم راهپیمایی در خیابان‌ها حضور یافتند تا به جهانیان نشان دهند که مسیر مردم معترض نسبت به مشکلات اقتصادی از اغتشاش‌گران و فتنه‌گران جدا است.

خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیون ، مسئولان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور داشتند و از محل میدان حضرت ابوالفضل(ع) تا میدان ورودی مسجد جامع اردکان با سردادن شعارهایی مانند «آشوبگر بی‌غیرت، ننگت باد ننگت باد» ، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «مبارزه با فساد حق مسلم ماست»، خشم و انزجار خود علیه آشوبگران حوادث اخیر نشان دادند.

همچنین مردم سپیدان با شعارهایی مانند «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس»، بار دیگر خشم و انزجار خود علیه کشورهای استکباری اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم نشان دادند که باوجود مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری همچنان پشتیبان ولایت‌فقیه خود هستند.

سرهنگ رستمی، فرمانده سپاه سپیدان در حاشیه راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در گفتگو با تنویر سپیدان اظهار داشت: مردم غیور و ولایتمدار شهرستان سپیدان، همگی به صحنه آمدند و با محکوم کردن فتنه گران و اغتشاشگران و نیز پیاده‌نظام دشمنان نشان دادند، تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه سپیدان اضافه کرد: مردم با حضور پرشور امروز خود، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

امام جمعه شهرستان سپیدان نیز در حاشیه این راهپیمایی به تنویر گفت: مردم ولایت مدار شهر اردکان در بیعت با ولایت و پاسخ به دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمدند و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب زدند. مستکبران شکوه حضور مردم را ببینند.

حجت الاسلام موسوی انور بیان داشت: مردم شهرستان سپیدان هوشیار و با بصیرت بوده و همیشه درصحنه هستند و هرگاه هر خطر و تهدیدی را نسبت به‌نظام احساس کردند به صحنه آمدند.

امام جمعه شهرستان سپیدان در خاتمه بیان داشت: دشمنان، استکبار جهانی و آمریکا امروز مردم سپیدان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی را ببیند که چه حماسه‌ای آفریدند و در برنامه های بعدی خود دچار اشتباهات محاسباتی نشود.

انتهای پیام/مسعود انصاری

نام:
ایمیل:
* نظر: