گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
مهندس رهنما حبر داد؛
شهردار اردکان گفت: درآغاز سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری اردکان با آذین بندی میادین و چراغانی کردن خیابانها ومیادین اصلی شهراردکان به استقبال دهه فجرانقلاب رفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از مارگون؛ عبدالمطلب رهنما شهردار اردکان در گفت و گو با تنویر گفت: با تلاش کارکنان واحدهای مختلف شهرداری و فضا سازی کم نظیر سطح شهر و با تدارکات لازم و تلاش شبانه روزی بهترین فضاسازی انجام شده است و این شهر آماده برگزاری جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی اظهارداشت: مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر شهرستان اردکان بر عهده شهرداری قرار گرفته است و واحدهای اجرایی، خدمات شهری، فضای سبز و تأسیسات از چند روزگذشته فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر اردکان آغاز کرده اند.

شهردار اردکان گفت :امسال با اعتباری افزون بر 15 میلیون تومان ؛تمام میادین، بلوارها و خیابانهای سطح شهر اردکان آذین بندی شده است .

وی یادآورشد: اجرای برنامه های فرهنگی ؛ نور افشانی آسمان شهر اردکان، همکاری با کمیته ستاد دهه فجرشهرستان وفرمانداری جهت برگزاری جشن های انقلاب از دیگر برنامه های شهرداری اردکان در دهه فجر امسال است.

رهنماافزود: اگر امروز ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان در مسئولیت ها و پست ها هستیم و باید برای صیانت از انقلاب اسلامی و حرمت و پاسداشت انقلاب در انجام کارها حداکثر سعی و تلاش را انجام دهیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

شهرداراردکان با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی مجدد خدمات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا شهرداری اردکان همانند سال‌های گذشته، آماده استقبال از ایام‌الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بوده و به همین منظور، در روزهای اخیر کار آذین‌ بندی خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها را آغاز کرده است.     
                                                                                                                        وی از تخفیف در پرداخت عوارض‌های شهرداری، به مناسب ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: با استناد به مصوبه شورای اسلامی شهر اردکان و به جهت رفاه حال شهروندان محترم، به مناسبت آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری اردکان برای پرداخت عوارض تخفیف اعمال می‌شود.

رهنما افزود: عمران و آبادانی هر شهر، نیازمند اجرای برنامه‌های عمرانی و توسعه شهری، ایجاد زیرساخت مناسب به لحاظ اصلاح و توسعه معابر، بهبود محیط شهری و فضای تفریحی، فرهنگی و اجتماعی است و این امر، جز با مشارکت و یاری شهروندان فهیم امکان‌پذیر نمی‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: