گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
همزمان با آغاز دهه فجر؛
زنگ انقلاب به مناسبت سالگرد ورود امام راحل به کشور روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان سپیدان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سپیدان نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این آیین، گفت: ایام الله دهه فجر هر سال فرصتی مناسب برای مرور و بازخوانی اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

زارع خفری اظهار داشت: هر سه شعار مهم اوایل انقلاب شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اکنون و به کوری چشم دشمنان محقق شده است.

وی افزود: ملت ایران در تمامی مقاطع حامی نظام و انقلاب هستند و باید خدمات نظام نیز هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

فرماندار سپیدان گفت: ایام الله دهه فجر سرآغاز مجدد دین مبین اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از سلطه بیگانگان و ستم رژیم پهلوی است.

زارع خفری با اشاره به اینکه یاد و خاطره امام خمینی (ره) هرگز از اذهان ملت ایران فراموش نمی‌شود، اظهار داشت: با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک ایران بدون تکیه بر هیچ قدرت بین المللی پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

وی افزود: تاریخ کشور و شهرستان سپیدان از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سرشار از حماسه، دلیرمردی، رشادت، شجاعت و شهامت بوده و نمونه بارز آن نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت شد.

وی اظهار داشت: استمرار و تداوم انقلاب اسلامی ایران و صیانت از آن نیز مستلزم توجه به این سه عامل مهم خواهد بود.

فرماندار شهرستان سپیدان در مراسم نواختن زنگ انقلاب اظهار داشت:از خصوصیات مهم و بارز انقلاب اسلامی معنوی و مردمی بودن آن بوده که با تکیه‌بر پایه اراده، خواسته و نقش مردم تشکیل‌شده است.وبه فضل الهی انقلاب و جمهوری اسلامی دهه چهارم و سی و نهمین سال عمر با برکت خود را با موفقیت سپری می کند که  این نشانه‌ای از بلوغ و تثبیت نظام جمهوری اسلامی می باشد.

فرماندار سپیدان در ادامه به خصوصیات بارز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از خصوصیات مهم و بارز انقلاب اسلامی معنوی و مردمی بودن آن بوده که با تکیه‌بر پایه اراده، خواسته و نقش مردم تشکیل‌شده است. نماینده عالی دولت در سپیدان بااشاره به خدمات بزرگ دولت تدبیر وامید در سال های اخیر افزود:این دهه فرصت مناسبی است تا بخوبی عملکرد دولت را برای مردم تشریح نماییم.

درادامه سعید مهبودی مدیرآموزش وپرورش گفت:فرهنگ ایثاروشهادت،پس از گذشت سالها ازحادثه کربلا دوباره توسط امام راحل بنیان گذاشته شد وهمین فرهنگ ایثار،ازخوگذشتگی وشهادت موجب پیروزی انقلاب شد.

سعیدمهبودی افزود:مامسولین می بایست خانواده معظم شهداء راتکریم نماییم ودنبال ایجاد تفرقه نباشیم چراکه حضرت امام خمینی(ره) باوحدت کلمه،همراهی مردم وهمدلی کشورعزیزمان را ازیوغ استعمارنجات داد

مهبودی گفت: امیدواریم از برکات انقلاب استفاده کنیم، خودمان را به صورت حقیقی مدیون انقلاب بدانیم چرا که زمینه های پیشرفت و سعادت را انقلاب برای همه ما میسر کرد.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش های انسانی و اخلاقی، تقرب به خدا و ایمان قله های سعادت است.
مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان سپیدان درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سپیدان برگزار شد.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: