گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
در دهه فجر صورت گرفت؛
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب و آغاز سی و نهمین سالگرد انفلاب اسلامی ، نمایشگاه کتاب با عنوان " لحظه های انقلاب " در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از مارگون؛ مولایی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج افزود :همزمان با آغاز اولین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با شعار " انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری"،دو نمایشگاه کتاب با عنوان " لحظه های انقلاب " و " حدیث غربت" با موضوعات انقلاب اسلامی و کتابهایی در مورد حضرت فاطمه(س)در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت برپا شده است.

مولایی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فاطمیه(س) از جمله؛ لحظه های انقلاب تالیف محمود گلابدره ای، آخرین هجرت نوشته حمید شاه آبادی، شاه رفت حمید شاه آبادی و فاطمه در حجاب تالیف زهرا مسافر، فاطمه الزهرا(س) نوشته سید رضا رفیعی، نسیم بهشت به قلم سعیده کرمی.... به نمایش گذاشته شده است وازجمله برنامه های روز اول دهه فجر در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت نمایشگاه پوستر روزشمار انقلاب اسلامی در کتابخانه عمومی بود.

وی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و آغاز سی و نهمین بهار آزادی، کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان در راستای اهداف خود و در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتباط نسل نوجوان و جوان با این فرهنگ، اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرده است.این نمایشگاه با بیش از ۷۰ عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فاطمیه(س) در سالن کتابخانه عمومی شهر اردکان به مدت ۱۰ روز در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه  کتاب لحظه های انقلاب حرکت و همراهی با نهضت عاشورایی امام راحل است که باید در ترویج، توسعه و گسترش آن، تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

یادآوری می‌شود نمایشگاه کتاب لحظه های انقلاب از تاریخ دوازدهم بهمن تا بیست ودوم بهمن ماه در محل مجموعه کتابخانه عمومی شهرستان سپیدان واقع در خیابان گلزار شهدا برگزار می‌شود.در این نمایشگاه که با هدف آشنایی مخاطبان و مراجعین کتابخانه با تاریخ و وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی روز سه شنبه 12بهمن ماه افتتاح شد، تعدادی ازکتب مشهور مربوط به انقلاب اسلامی در این زمینه به نمایش درمی آید.

انتهای پیام/ سپاس از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: