گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
تنویر سپیدان گزارش می دهد؛
بمناسبت آغاز دهه فجر جمعی از مسئولین ادارات سپیدان با حجت الاسلام موسوی انور، امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ در سومین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه سپیدان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار دبیر ستاد دهه فجر شهرستان با تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، برنامه های شاخص در دهه فجر را ارائه نمود.

"قاسم سخایی" گفت: بیش از 250 عنوان برنامه توسط ستاد دهه فجر شهرستان برای ایام ا... دهه فجر پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

فرماندار سپیدان نیز با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

"شبیر زارع خفری" با اشاره به وجود امنیت با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وجود امنیت مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که ما قدر این نعمت را نمی دانیم.

وی ادامه داد هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری است و منافقین در حال فعالیت هستند تا این امنیت را از ایران بگیرند.

فرماندار همچنین از مسئولین ادارات خواست تا در برنامه های دهه فجر شرکت نمایند و بر تلاش جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان تأکید نمود.


در ادامه امام جمعه سپیدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه گذاری حکومت اسلامی است.
ایشان با اشاره به تلاش دشمنان در سال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

حجت الاسلام موسوی انور افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

امام جمعه شهرستان سپیدان اظهارداشت:دهه فجر فرصت و موقعیت ویژه است خصوصا برای مسئولین که در شهرستان ها ایفای نقش می کنند تا پرونده انقلاب و خدمات آن را بازخوانی کنیم و محوری تشکیل شود که حول آن فعالیت هایمان را منسجم کنیم.

امام جمعه سپیدان اظهار داشت:مردم ایران بنام اسلام و برای اسلام قیام کردند و با تحمل رنج ها و سختی ها ی فراوان نتیجه زحمات خود را در 22بهمن 57 گرفتند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالرحمن موسوی انور بازگویی خدمات انقلاب را در جهت آگاهی نسل جوان ضروری دانست وافزود:امروز دشمنان از دنیای رسانه بعنوان بزرگترین ابزار برای ایجاد جنگ روانی و برای به زانو درآوردن یک ملت استفاده می کنند که شاید بیشتر این فضا در اختیار دشمنان انقلاب است که همه آنها یک هدف دارند وآن همه وارونه نشان دادن واقعیت های انقلاب است لذا نیاز است که مسئولین جهت مقابله با این جنگ نرم نسبت به دستاوردها وخدمات انقلاب آگاه باشند.

وی، از مردم ایران به نیکی یاد کرد و افزود : امام راحل در وصیت نامه سیاسی و الهی خود از مردم ایران به بزرگی و عظمت یادکرده است و معتقد است این مردم از مردم دوران رسول الله و امامان معصوم برتر هستند و پشتیبان ولی فقیه زمان خود می باشند.

امام جمعه سپیدان بیان داشت: با تدبیر و رهبری امام خمینی و همراهی مردم حکومت اسلامی در ایران برقرار گردید و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت.

وی به مطالبات رهبری از مسئولین اشاره کرد و گفت: خدمتگذاری به مردم،ساده زیستی، پرهیز از تجملات،استقبال از سخن و انتقاد خیرخواهانه و بیان خدمات نظام برای مردم از مهمترین ویژگی های یک مدیر انقلابی است.

حجت الاسلام موسوی انور یاد آور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئولان دستگاههای اجرایی بایستی از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند .

امام جمعه شهرستان سپیدان در خاتمه با بیان اینکه بعد از انقلاب کشور ما در عرصه های مختلف فرهنگی،اقتصادی،علمی ونظامی اعجاز ایجاد کرده است،بیان داشت:امروز کشور ما از نظر علمی پنجمین کشور دنیا است و در عرصه نظامی در حدی پیشرفت کرده است که از خیلی از کشور ها جلوتر است که می بایست این خصوصیات برای نسل جوان ما بازگو شود و همچنین فساد و وابستگی دوران شاهنشاهی هم باید به تصویر کشیده شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: