گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
به همت عقیدتی سیاسی سپاه سپیدان؛
دوره تربیت و تعالی سربازان سپاه سپیدان به همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ موسی اسفندیاری، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سپیدان در گفتگو با تنویر گفت: این دوره تربیت و تعالی به مدت 7 روز و به میزان 28 ساعت آموزشی با هدف ایجاد انگیزه اقامه نماز و قرائت قرآن و ارزیابی آن  بین کارکنان وظیفه برگزارمی شود.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان در آئین افتتاحیه اين دوره آموزشي با اشاره به اهميت دوران سربازي و نقش پر رنگ سرباز در دفاع از آرمانها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت : اگر ما بتوانيم به نحو احسن سربازان شايسته و متعهد تربيت نماييم ، بي شك در بسياري از مسائل نظامي و دفاعي دغدغه خاطر نخواهيم داشت چرا كه سربازان امورات و ماموريتهاي محوله را با نيت خالص و في سبيل الله انجام خواهند داد .

اسفندیاری در ادامه بیان کرد: در این دوره که بر اساس برنامه‌های ابلاغی برگزار شد، شرکت‌کنندگان در کلاس‌های اخلاق و احکام شرکت کرده و در برنامه‌های جنبی دوره ازجمله ارائه مشاوره، شناخت جنگ نرم، فعالیت‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی سربازان در راستای معرفت‌افزایی کارکنان سپاه بوده است.

اسفندیاری افزود: فراگیران به میزان نیازشان در سه سطح (روخوانی، روانخوانی و تعمیق روانخوانی) آموزش می بینند و افراد علاقه مند به تعمیق روخوانی به دوره آموزشیار قرآن کریم به مشهد و قم اعزام می شوند.

مسئول تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سپیدان خاطرنشان کرد: پس از اطمینان از صحیح خوانی قرآن و نماز،جلسات پرسش و پاسخ اعتقادی و سیاسی به میزان نیاز اجرا می شود.

موسی اسفندیاری یاد آور شد: در پایان دوره از محتوای آموزشی قرائت صحیح نماز،احکام نماز و صحیح خوانی قرآن کریم آزمون گرفته می شود.

گفتنی است؛ دوره تربیت و تعالی سربازان سپاه سپیدان به مدت 7 روز و به میزان 28 ساعت آموزشی در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: