گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: علما و روحانیون نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه دارند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در دومین همایش نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریانات تکفیری که با حضور جمعی از مسئولان و مردم در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد، اظهار داشت: علما و روحانیون نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه دارند که اگر علما این نقش خود را به خوبی ایفا کنند مردم هرگز به مسیر انحرافی نخواهند رفت.

وی افزود: با توجه به تحولات اخیر منطقه و حمایت های دولت آمریکا و همینطور هم دستانش امروز این حکومت غاصب در حال جریان سازی است.

وی گفت: امروز شاهد این موضوع هستیم که استکبار جهانی با حضور خود در سوریه این کشور را به تله ای از خاک تبدیل کرده و سرمایه این کشور را از جمله اهل سنت آن را از بین برده است.

سردار پاکپور با اشاره به اینکه علما و روحانیون در لحظات حساس باید به وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر بصیرتی در کشور سوریه وجود داشت این اتفاقات هرگز رخ نمی داد زیرا حاکمیت هر کشوری برای ایجاد امنیت در آن منطقه است و باید و حتما در مقابل ورود دشمنان ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان تحولات اخیر منطقه در کشورهایی که تروریست ها در آنجا حضور داشتند با کمک به دولت های قانونی آنها در جهت حل این مشکل نقش آفرینی کرد و در واقع این جمهوری اسلامی ایران بود که ریشه تروریسم را در عراق و سوریه از بین برد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه اگر مسلمانان با هم متحد شوند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت، بیان داشت: اگر با راهنمایی علما و روحانیون همه توجه ها به به سمت رژیم صهیونیستی سوق داده شود دیگر اثری از این رژیم جعلی باقی نخواهد ماند.

سردار پاکپور با اشاره به وحدت و همدلی مثال زدنی مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ان شاء الله با همکاری همه علما و روحانیون در برابر هر حرکتی که احساس کنیم در جهت نابودی زیر ساخت های کشور است کوبنده خواهیم ایستاد.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: