گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
از دانشگاه تا دانشگاه؛
دانشجویان بسیجی سپیدانی با شعار از دانشگاه تا دانشگاه از مناطق عملیاتی کشور بازدید و با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه سپیدان به تنویر گفت: اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی سپیدان و بیضا عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

سروان پاسدار ابوطالب اله یاری مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان در حاشه اعزام اولین کاروان ددانشجویان سپیدان به مناطق عملیاتی تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سپیدان امسال با یاد و نام شهدای دانشجو و شهدای مدافعان حرم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و با شعار از دانشگاه تا دانشگاه به تعداد ۳ کاردوان دو کاروان خواهرا و یک کاروان برادر و به استعداد 140 نفر عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: دانشجویان زائر سپیدانی به مدت 4 روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند داشت و در این مدت از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان در ادامه سخنان خود به محل اسکان کاروان سپیدان و بیضا اشاره کرد و گفت: همچون سال گذشته پادگان شهید حبیب اللهی میزبان زائران دانشجو خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان با اشاره به رویکرد جدید اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق بازدیدهای علمی در طول این اردوی 4 روزه بازدید از بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) و سدکرخه نیز برای دانشجویان سپیدان و بیضا در نظر گرفته شده است.

وی به یادمان های راهیان نور دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان سپیدانی در کنار یادمان های دوکوهه، فتح المبین، شلمچه، طلائیه و فکه برای اولین بار از یادمان کانال کمیل نیز دیدار می کنند.

کاروان های راهیان نور دانشجویی شهرستان سپیدان در سه کاروان در روزهای 18،14 و 24 اسفند از گلزار شهدای شهر اردکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: