گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
با حضور 250 دانش آموز پسر و دختر؛
مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی پایه دهم متوسطه دختران و پسران مدارس سپیدان در هنرستان های هاجر، شهید پیروزبخت و خدیجه کبری این شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سروان پاسدار حامد ماندنی فرمانده بسیج دانش آموزی ناحیه سپیدان در حاشیه برگزاری این اردو اظهار کرد: آشنایی دانش آموزان با اصول دفاعی، افزایش توان رزم بسیجیان و آمادگی همه جانبه در تمامی زمینه ها از جمله نظامی، سیاسی و مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی است.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با بیان اینکه مرحله دوم اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش آموزان پایه دهم متوسطه دختر و پسر در شهر اردکان برگزار شده است افزود: این اردو به منظور انجام بخشیدن به بخش عملی درس آمادگی دفاعی در سطح کشور ،افزایش مهارتهای فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی و استفاده صحیح از ابزار دفاعی در موقع بکارگیری برگزار می شود.

محمدرضا شریفی سرمربی آمادگی دفاعی مدارس سپیدان نیز در این خصوص با بیان اینکه در این مرحله دانش آموزان با اصول کمکهای اولیه و امداد و نجات ،نظام جمع ،جنگ نرم،اصول تیراندازی ،اسلحه شناسی و با آرمانها و وصایای شهدا آشنا می شوند افزود:مرحله دوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی متوسطه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر با حضور بیش از 100 دانش آموز پسر امروز در هنرستان شهید پیروزبخت و 150 دانش آموز دختر نیز روز گذشته در دبیرستان کوثر و خدیجه کبری(س) برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اردوها 8 نمره درس آمادگی دفاعی را در دو نیمسال تحصیلی شامل می شود بیان کرد: این هشت نمره توسط مربیان به دانش آموزان داده می شود و در قالب لیست این نمرات با تایید سرمربی آمادگی دفاعی و مسئول بسیج دانش آموزی و فرمانده سپاه به آموزش و پرورش جهت جمع با 12 نمره تئوری درس آمادگی دفاعی مدارس ارسال می شود و در مجموع 20 نمره این درس را شامل می شود.

سعید مهبودی رییس آموزش و پرورش سپیدان با حضور در این اردو نحوه برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس سپیدان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:با مشارکت و همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و وزارت آموزش و پرورش چند سالی است که درس آمادگی دفاعی در مدارس بصورت تئوری - عملی برگزار می شود تا دانش آموزان در کنار اندوخته تئوری بصورت عملی نیز با اهداف درس آمادگی دفاعی آشنا شوند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: