گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
گزارش تصویری؛
دانشجویان دانشگاه های آزاد و پیام نور سپیدان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ کاروان دانشجویی راهیان نور سپیدان در ادامه سفر زیارتی خود از مناطق عملیاتی فتح المبین،  اروندکنار،خرمشهر،طلائیه، شلمچه،هویزه،دهلاویه،چزابه ، فکه، کانال کمیل و بیمارستان صحرایی امام علی(ع)  بازدید کردند.


مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپچیدان در تماس تلفنی با تنویر با تاکید براینکه نباید ایثارو فداکاری های دوران مقدس به فراموشی سپرده شود، افزود: راهیان نور یک حرکت عظیم و بی بدیل فرهنگی است و اگر روحیه استکبار ستیزی درملت ما نهادینه شود نقشه های شوم دشمن خنثی خواهد شد.


اله یاری با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس به تمامیت ارضی و اقتدار جمهوری اسلامی دست یافتیم و موفق به تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیم، افزود: ما باید از شهدایی که جان و هستی خود را در راه کشور داده اند، تقدیر کنیم و این امر یک وظیفه ملی است.

 
وی گفت :دانشجویان با هدف زنده نگه داشتن ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با شهدای گرانقدر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

 
این مسئول خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این اعزام‌ها تشریح ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال پیام ایستادگی ملت ایران به نسل امروز برای مصون ماندن کشور از گزند آسیب‌ها است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: