گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
سردار پاکپور با بیان اینکه "شهید مهدی باکری" تمام ویژگی های یک انسان کامل را داشت، گفت: در دوران دفاع مقدس فرماندهان در جبهه و در عملیات ها و جلسات با یکدیگر بودند و فرمانده سپاه نظرات "شهید مهدی باکری" را جزو برترین نظرات قرار می داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو یی درباره ویژگی های "شهید مهدی باکری" اظهار کرد: این شهید بزرگوار انسانی بود که تمام ویژگی های که یک انسان کامل باید داشته باشد، در ایشان تبلور پیدا کرده بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه تصریح کرد : ایشان فرماندهی با اعتقادات بالا و در اخلاق در سطح عالی بود."شهید باکری" از نظر ادب در سطحی عالی بود و در هوش و ذکاوت و انقلابی گری در سطح بالایی بود که تاکنون فردی همچون ایشان ندیدم.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس فرماندهان در جبهه و در عملیات ها و جلسات با یکدیگر بودند و  فرمانده سپاه نظرات "شهید مهدی باکری" را جزو برترین نظرات قرار می داد.

سردار پاکپور با بیان اینکه خصلت های  بسیاری در وجود" شهید مهدی باکری" وجود داشت که او را اینگونه محبوب کرده است ، خاطر نشان کرد: "شهید مهدی باکری" فردی سر به زیر و افتاده بود که برای همه ارزش و احترام خاصی قائل می شد.ایشان  در دوران دفاع مقدس دائما بین رزمندگان حضور داشت و همه  احساس می کردند که  شهید باکری یک رزمنده عادی است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: