گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
صبح امروز صورت گرفت؛
در پی انتصاب سرهنگ جعفری بعنوان فرمانده سپاه سپیدان، عبدالمطلب رهنما شهردار سپیدان و اعضای شورای اسلامی شهر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپیدان دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان، عبدالمطلب رهنما شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سپیدان صبح روز سه شنبه با سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپیدان دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی رهنما ضمن تبریک انتصاب شایسته فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج خاطر نشان ساخت: سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگام عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مدیریت شهری بیشترین دغدغه مربوط به اجرای فعالیتهای عمرانی و ارتقا سطح رضایت مندی مردم در حوزه عمران شهری است تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد در فعالیت های عمرانی از توان و تخصص سپاه و پتانسیل نیروهای انسانی و جهادی که در این مجموعه مشغول به کار هستند، استفاده نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان نیز با اظهار به اینکه وجود کارنامه درخشان بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی نشان دهنده این است که بسیج و سپاه می‌تواند به مجموعه شهرستان در بخش ارائه خدمات به اقشار مختلف و علی‌الخصوص شهرداری‌ها کمک کند افزود: کارهای به ظاهر کوچک مانند نظافت کوچه ها در محلات مختلف رضایتمندی مردم را در پی داشته و همین کارهای به ظاهر کوچک منجر به اقدامات بزرگتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: بدنه بسیج از نیروهای کارآمد، مومن و متعهد هستند و با وجود این نیروها، پروژه‌ها در مدت زمان مناسب، کیفیت  بهتر و کاهش در هزینه ها اجرا می شود. 

در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سپیدان ضمن اروزی موفقیت در عرصه خدمت رسانی برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج، امادگی خود را جهت هرگونه همکاری و مشارکت در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و... را اعلام کردند.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: