گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
همزمان با آغاز دهه وحدت؛
جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور پرسنل سپاه سپیدان در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و در هفته وحدت؛ جشن میلاد رسول نبی اسلام محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن جلسات ناحیه سپاه سپیدان برگزار شد.

سرهنگ جعفری فرمانده سپاه سپیدان با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت: امروز وحدت اسلامی مهمترین گفتمان ارزشی و مساله حیاتی درکشور است که برخی ها به دنبال از هم پاشی آن هستند.

جعفری با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال شکستن وحدت بین مسلمانان است افزود: کارآمدی اندیشه سیاسی اسلام دربرابر ناکارآمدی لیبرال دمکراسی غربی وناتوانی آنها درمقابله با امت اسلامی موجب شده است تا دشمن به دنبال سست کردن حلقه اتحاد جوامع اسلامی برای رسیدن اهداف شوم خود باشد.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان احیا کننده دین اسلام دردنیا یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری نه فقط موجب احیا مجدد دین اسلام در کشورشد بلکه احیا کننده و ترویج دهنده دین اسلام دردنیا نیز شده است.

هادی سیاسی سپاه سپیدان با اشاره به وجه مشترک مسلمانان تشیع و تسنن عنوان کرد: اطاعت از قرآن و عمل کردن به واجبات دین اسلام وایستادگی در برابرظلم از نقاط مشترک و قوت امت اسلامی در ایجاد وحدت اسلامی در کشور است که با مدیریت راهبردی رهبر معظم انقلاب تا کنون دشمنان با شکست مواجه شده اند.

وی افزود : یقین داشته باشید وحدت میان شیعه و سنی یک سیاست راهبردی حقیقی جهت اعتلای جامعه است و به یاری خداوند منان و وعده قران پیروزی ازآن ملت اسلام  است که به زودی محقق و دشمنان ناکام خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان نیز اذعان داشت: ما رهروان مقام ولایت فقیه باید باوحدت همه جانبه خود سعی دررسیدن به فرمایش امام رحمه الله علیه مبنی برطراحی نظام سیاسی جامعه اسلامی یکپارچه تحت عنوان اتحاد اسلامی داشته باشیم و دستیابی به این مهم باداشتن اهداف بزرگ، مهم ومقدس مقدور است.

حجت الاسلام معصومی در ادامه گفت: سیاست گذاران و سیاست پیشه گان شیعه و اهل تسنن باید بهوش باشند و نگذارند که نیازهای کاذب جایگزین نیازهای اصلی جامعه اسلامی شود.

مولودی خوانی توسط برادر صدیق و پذیرایی توسط روابط عمومی ناحیه از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: