گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
تنویر سپیدان گزارش میدهد:
مردم همیشه در صحنه سپیدان بار دیگر با حضور در راهپیمایی عظیم حمایت از اقتدار و امنیت کشور حماسه‌ای دیگر آفریدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مردم بصیر شهرستان سپیدان با حضور در راهپیمایی عظیم حمایت از اقتدار و امنیت کشور حماسه‌ای دیگر آفریدند.

سپیدانی ها امروز یک بار دیگر با حضور حماسی، اعتراض خود را به اغتشاشگران و اشرار و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان نشان داده و با سردادن شعارهای  ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، خامنه‌ای خمینی دیگر است، تا پای جان حامی انقلابیم و پیروی خط رهبر و امامیم، منافق فتنه‌گر همیشه بازنده است، جمهوری اسلامی همیشه پاینده است، اگر چه خسته‌ایم از گرانی آماده‌ایم برای جانفشانی.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحمان موسوی انور در اجتماع راهپیمایان از شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی که تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با آشوبگران داشتند قدردانی کرد.
امام جمعه سپیدان گفت: تدبیر مردم انقلابی باعث شد حادثه ناگوار در شهرستان ما اتفاق نیفتد.

موسوی انور افزود: اگرچه گرانی بنزین مشکلاتی برای مردم ایجاد می‌کند و تورم ناشی از این گرانی بار مشکلات را بیشتر می‌کند اما اعتراض باید به شکل مسالمت‌آمیز باشد.
امام جمعه سپیدان با بیان اینکه دشمن دست به توطئه می‌زند و از آب گل‌آلود اعتراض‌ها ماهی می‌گیرد، گفت: با اغتشاش، تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک‌ها و پمپ بزنین‌ها دنبال خرابکاری است و دلسوز مردم نیست.

موسوی انور ادامه داد: معاندان از آشوبگران حمایت کردند و آنها را به ادامه این کار ناشایست ترغیب کردند.
وی تصریح کرد: اما به یاری خداوند بصیرت مردم و هوشیاری مسئولان بار دیگر توطئه‌های دشمنان سرکوب شد.
وی ادامه داد: این نظام نظامی است که خون‌ها برای آن داده شده است و درخت تنومندش با خون شهدا آبیاری شده است.

ایشان با اشاره به قصد دشمن برای وارد کردن ضربات مهلک بر پیکره نظام افزود: ما از دستگاه قضا می‌خواهیم با سرعت و دقت عوامل دشمن را شناسایی و با سرعت برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.
موسوی انور تاکید کرد: آشوبگران و اشرار بدانند که این کشور،کشور شهدا و اهل بیت و پیامبر است و  تعرض به اموال عمومی و مردم اختلال در نظم و امنیت پاسخی کوبنده از طرف مردم خواهد داشت.
امام‌جمعه سپیدان گفت: دستگاه قضا با جدیت با آشوبگرانی که امنیت را بر هم زدند برخورد کند تا جرات نکنند نقاب زده اموال عمومی را غارت کنند و بانک‌ها را به آتش بکشند.

وی در خصوص اعمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: این تصمیم سه قوا بوده و رهبری هم حمایت کرده حتما این تصمیم منافعی دارد و مشکلاتی هم خواهد داشت باید به تصمیم انجام شده تمکین کرد.

موسوی انور تصریح کرد: ما به مسوولین نظام اعتماد داریم و باید مردم تمکین کنند و دولت و حاکمیت مراقبت کند که این گرانی بر کالاها و خدمات اثر نگذارد.

وی گفت: مسئولین به جد نظارت کنند که این تورم افسار گسیخته باعث نارضایتی مردم نشود.
وی با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر دوستی با ملت ایران تصریح کرد: دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند بلکه دنبال خون و اغتشاش هستند و اعتراضات را به حاشیه بردند تا مطالبه به حق مردم فراموش شود.

موسوی انور با بیان اینکه طی ۴۰ سال دشمن همواره دنبال توطئه و نقشه‌های شوم علیه نظام و ملت بود، افزود: حمایت از صدام در جنگ هشت ساله، ترورها، شرارت‌ها و تحریم‌ها همه برای به زانو درآوردن ملت بود اما دشمن به آرزوی خود نرسید و هرگز نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمن از هر تجمعی برای پیاده نمودن نقشه‌های خود بهره می‌گیرد، گفت: البته ملت بصیر ما همراهی نکردند و بساط اینها جمع شد و  ارباباشان هر چقدر حمایت کردند سرشان به سنگ خورد.

امام جمعه سپیدان در خاتمه گفت: مزدوران بدانند ایران مثل گذشته از امنیت و عزت کشور دفاع می‌کند و در تمام صحنه‌ها توطئه‌های شما را به خاک ذلت می‌نشاند.

لازم بذکر میباشد محل تجمع راهپیمایی از میدان حضرت ابالفضل عباس(ع) به سمت مسجد جامع شهر اردکان بوده است.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر: