گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
صبح امروز برگزار شد؛
در راستای افزايش بصیرت سياسي و ایجاد وحدت رویه در تحلیل سیاسی هادیان سياسي، جلسه توجیهی هادیان سیاسی سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز سه شنبه مورخ 98/10/03 جلسه توجیهی هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان به همت معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و در راستای افزايش بصیرت سياسي و ایجاد وحدت رویه در تحلیل سیاسی هادیان سياسي و با حضور هادیان و مسئولین سیاسی حوزه ها و پایگاه ­های مقاومت این مرکز در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم معصومی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان هدف از این نشست را این گونه برشمرد: تقويت مباني انديشه ديني و سياسي هاديان‏ سياسي، ارتقاي سطح آگاهي، بينش و قدرت تجزيه و تحليل سياسي آن‌ها، مدیریت صحيح و وحدت رویه در تبیین و تحلیل تحولات سیاسی کشور از مهم‌ترين اهداف اين نشست است.


حجت الاسلام معصومی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی به واسطه این انقلاب موفق شده است، بسیاری از محرومیت‌ها  و محدودیت ها در زمان رژیم منفور شاه را از بین ببرد و به خودکفایی و توسعه برسد، تأکید کرد: در گذشته ایران در تمام ابعاد به کشورهای دیگر وابسته بود و این یکی از ظلم‌های بزرگی بود که به کشور می‌شد.

وی در ادامه افزود: نمونه کوچکی از آن در بعد نظامی ایران در وابستگی صدرصدی به آمریکا در تامین جنگ افزار ها بود و حتی به متخصصان ایرانی اجازه تعمیر و نگهداری نیز داده نمی شد ولی بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی امروزه ما شاهد پیشرفت شگرفی در بعد نظامی و بازدارندگی دفاعی رسیده ایم بدون کوچکترین وابستگی خارجی و فقط با اتکا به دانش و ابتکار جوانان انقلابی.

وی با بیان اینکه در راستای قطع وابستگی و  تلاش دانشمندان و محققان کشور جهت رسیدن به خودکفایی سبب شد تا ما به علوم مختلف روز دنیا دست پیدا کنیم، ‌خاطرنشان کرد: با توکل به خدا و خودباوری موفق شده‌ایم امروز به بسیاری از علوم نوین دست پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف صاحب‌نام شده و با بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز رقابت کنیم این ها مواردی است که باید جزء به جزء به نسل امروز انقلاب رسانده شده و وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ویترین مقایسه قرار داده شود.

پایان خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: