گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
همزمان با سراسر کشور؛
مراسم روز بصیرت با حضور پرشور مردم به مناسبت یوم الله ۹ دی در سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان، رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان قم، امام جمعه محترم شهرستان، اعضای شورای تأمین و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم صبح امروز در محل مسجد جامه شهر اردکان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام ولدان اظهار داشت : نهم دی، روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت، روزی است که ملت قهرمان ایران هوشمندانه این حماسه تاریخی را آفریدند و برعلیه شیطنتها و فتنه های استکبار جهانی شوریدند و همچنان پای آرمان های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادگی کردند و همچنان ایستادگی می کنند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با بصیرت افزایی، در مسیر عزتمندی و افتخار و سربلندی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد.


حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان اظهار داشت : ایستادگی مردم در برابر توطئه های دشمنان و پیروی از ولایت فقیه بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبید که این مصداق بصیرت است. 

 وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره برای آسیب رساندن به نظام تلاش می کنند.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان قم گفت : ولایت فقیه چراغ هدایت مردم در زمان غیبت امام معصوم(ع) است.

محدباقر ولدان در ادامه افزود: در زمان فتنه تشخیص حق و باطل سخت است و مرجع فکری نیازی جدی محسوب می شود.

 وی ادامه داد: در حوادث سال‌های اخیر کشور، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، برخی دولت‌های معاند، منافقان و سلطنت طلبان از فتنه انگیزی دشمنان حمایت کردند.

حجت الاسلام ولدان تصریح کرد: مردم ایران نجیب ترین مردمان دنیا هستند چون مشکلات و گرانی را تحمل کرده اند اما نباید بی تدبیری را قبول کنند و اجازه بدهند ناجوانمردانه مشکلات کشور را به گردن رهبری بیندازند. 

وی با بیان اینکه غده های سرطانی اشرافیگری و اختلاس باید در ایران خشکانده شوند، گفت: انقلابی یعنی اینکه فرد خود را فدای نظام و غیرانقلابی هم یعنی اینکه فرد نظام را فدای خود و خانواده اش می کند.

ولدان ادامه داد: برخی ها می گویند ترامپ دیوانه است بله او دیوانه دفاع از منافع امریکا و دشمنی با ایران است؛ «در حقیقت دیوانه کسی است که روی خون شهدا بنشیند و اختلاس کند، دیوانه کسی است که به ترامپ دیوانه دل ببندد، دیوانه کسی است که به فکر معیشت مردم نیست»! وی با بیان اینکه ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان همراه با سختی است و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، گفت: دشمنی آمریکا با اسلام و قرآن است و می گوید اینها را کنار بگذارید و اتم هم داشته باشید اما ما از اعتقادات خود دست نمی کشیم و تا آخر پای نظام، انقلاب، رهبری، آزادگی و شرافتمندی می ایستیم.

وی بیان داشت: فتنه های آخر زمان را اهل بیت (ع) در یکهزار و ۴۰۰ سال قبل به عنوان آزمون‌های سخت اشاره کردند.

ولدان گفت: ملت ایران با افتخار از پیچ‌های تاریخی بزرگی عبور کرده و در وقایع اخیر نیز از آزمون سخت دیگری سربلند بیرون آمد.

در پایان قطعنامه 9دی سال 1398 توسط برادر بسیجی صدیف توسلی قرائت گردید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: