گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
با حضور دانش آموزان و فرهنگیان سپیدانی؛
با حضور حماسی دانش آموزان و فرهنگیان سپیدانی، آیین سوگواری و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار« ما ایستاده‌ایم» در حسینیه مسجدالنبی شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ در سومین روز از شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه‌ مدیریت آموزش و پرورش سپیدان و حوزه دانش آموزی شهید فهمیده برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید والامقام و شهدای عزیز همراه وی با حضور حماسی دانش آموزان و فرهنگیان در حسینیه مسجدالنبی شهر اردکان برگزار شد.

فرشاد حیاتی، ریاست اموزش و پرورش سپیدان در حاشیه این مراسم با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اسلامی، به تنویر گفت:  کشور عزیزمان در طول انقلاب از این قبیل اقدامات دشمنان، زیاد دیده‌اند امروز تمامی ملت ایران اسلامی در شهادت سردار مان اندوهگین و سوگوارند اما هم دوست و هم دشمن خوب می‌دانند که از خون پاک و زلال و مطهر شهید سلیمانی عزیز، سلیمانی ها رشد نموده و پرچم جهاد و مقاومت را در ایران و جهان اسلام به دست خواهند گرفت.

حیاتی با اشاره به غم سنگین این حرکت تروریستی بر قلب و روح ملت ایران، خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، شجاعت و ولایت پذیری و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود.


وی همچنین عنوان کرد: تمامی فرهنگیان و دانش آموزان  به تأسی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب راه سردارمان را با قوت بیشتر در سنگر علم و ادب ادامه خواهیم داد و مصمم تر و مطمئن تر از گذشته در راه مقاومت قدم بر خواهیم داشت و انتقام سختی از مستکبران جهان خواهیم گرفت.

همچنین تعدادی از دانش آموزان دلنوشته های خود را در وصف رشادت های شهید سلیمانی خواندند.

در خاتمه این مراسم، دانش آموزان و فرهنگیان سپیدانی با سردادن شعار الله اکبر، مرگ بر آمریکا و امضا کردن بیانیه محکومیت، جنایت ددمنشانه شیطان بزرگ در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و یارانش را محکوم کردند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: