گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
همزمان با سراسر کشور؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان گفت: مرحله نخست این رزمایش از فردا با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) در شهرستان سپیدان آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ اولین جلسه هماهنگی رزمایش بزرگ کمک مومنانه، شامگاه امشب جمعه مورخ 99/01/22 در سالن جلسات سپاه سپیدان برگزار شد.

سرهنگ جفری فرمانده سپاه سپیدان در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت معیشتی مردم در اوضاع کرونایی کشور گفت : ناحیه مقاومت بسیج سپیدان همزمان با ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کل کشور، رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را با همکاری بیش از 60 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان سپیدان برگزار میکند.

وی با بیان اینکه فاز نخست این رزمایش از روز شنبه (۲۳ فروردین) با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود، گفت: مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و پس از آن، مراحل بعدی ادامه خواهد شد.

جعفری تشکیل بانک اطلاعاتی از خانواده های کم بضاعت را یکی از مصوبات این جلسه دانست و افزود : طی برنامه ریزی دقیق صورت گرفته گروه هایی جهت شناسایی خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده در وضعیت کرونایی تشکیل شده است .

فرمانده سپاه سپیدان درباره نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» گفت: کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

لازم به ذکر است اولین مرحله کمکهای جمع آوری شده توسط سپاه و بسیج سپیدان ، روز میلاد امام زمان در قالب 1000 بسته معیشتی و ذبح 14راس گوسفند و توزیع  6 دیگ آش نذری به نیازمندان اهداء شد و تعداد 313 بسته معیشتی دیگر نیز آماده و تا قبل از ماه مبارک رمضان اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: