گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
صبح امروز صورت گرفت؛
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان گفت تجلیل از مدافعان سلامت کشور امری ضروری است و بیان کرد: پرستاران و پزشکان کشورمان رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا هستند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ صبح امروز یکشنبه مورخ 99/01/24 سرهنگ پاسدار احمد جعفری و جمعی از پرسنل ناحیه با حضور در مرکز بهداشت و درمان شهرستان سپیدان با اهداء شاخه گلی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت این مرکز تقدیر و تشکر نمودند.

جعفری، فرمانده سپاه سپیدان در مراسم تجلیل از کادر درمان مرکز بهداشت سپیدان با اشاره به تلاش مخلصانه و بی‌دریغ جامعه پزشکی شهرستان اعم از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ و مراکز درمانی این شهرستان در رسیدگی بیماران گفت: باید از این تلاش بی‌دریغ و بی‌همتا قدردانی شود و نیاز به عزمی همگانی برای شکست کرونا است.

جعفری خاطرنشان کرد: به‌منظور قدردانی از زحمات این تلاشگران و مجاهدان حوزه سلامت شهرستان سپیدان دیدار جمعی از پاسداران ناحیه به نمایندگی از طرف مردم سلحشور سپیدان با مجاهدان و مدافعان سلامت انجام‌ شد.

فرمانده سپاه سپیدان بیان کرد: شکست کرونا با همراهی و همکاری همه اقشار مختلف مردم تحقق می‌یابد؛ بنابراین لازم است مردم نیز به یاری مدافعان سلامت بشتابند تا هر چه زودتر این بیماری مهار شود.

در پایان این دیدار صمیمی به پاس زحمات ارزنده و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت مرکز بهداشت سپیدان شاخه گل هایی اهداء گردید.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: