کد خبر: ۱۲۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
مهندس محمودی جانشین بسیج فرهنگیان فارس
روز چهار شنبه 25 تیر ماه جانشین بسیج فرهنگیان مهندس محمودی با حوزه معاونت اجتماعی جلسه ای برگزار کردند که در این جلسه اقای مدبری در ابتدا پست جدید را به مهندس محمودی تبریک عرض کردند و در مورد آموزش فضای مجازی شناخت و مبارزه با مواد مخدر صحبت‌هایی شد .
روز چهار شنبه  25 تیر ماه جانشین بسیج فرهنگیان مهندس محمودی با حوزه معاونت اجتماعی جلسه ای برگزار کردند که در این جلسه اقای مدبری در ابتدا پست جدید را به مهندس محمودی تبریک عرض کردند و در مورد آموزش فضای مجازی  شناخت و مبارزه با مواد مخدر صحبت‌هایی شد .

آموزش فضای مجازی شناخت و مبارزه با مواد مخدر

مهندس محمودی ابراز داشتند که مدیران محترم کانونها در سراسر فارس زحمت کشیده ولیست فرهنگیان علاقمند را به تفکیک شهرستان و نواحی ارسال کردند که این اسامی با مشخصات کامل تحت اختیار معاونت محترم اجتماعی سپاه فجر قرار  گرفت .
آقای مدبری اعلام کردند که کلاسها با جمعیت حدود 500 نفر در فضای مجازی در حال تعریف شدن هست و از اساتید برجسته علوم پزشکی دعوت به عمل آمده و انشاءالله در مرداد ماه این کلاسها برگزار میگردد.
این کلاسها در سه مرحله مقدماتی ،میانی،تکمیلی برگزار میگردد .
ضمنا به کسانی که در این کلاسها نمره قبولی کسب کند گواهی نامه معتبر داده میشود که میتوان در آموزشگاه ها و کمپ ها از این عزیزان استفاده کرد.
جلسه دوم با مسول محترم امر به معروف و نهی از منکر جناب اقای لیراوی برگزار شد که قرار بر این شد که از ظرفیت بزرگ فرهنگیان بسیجی در این زمینه با عنوان ناصحین استفاده شود که فرهنگیانی که توانایی و علاقمند به این فریضه فراموش شده دارند آموزش داده شود ودر جامعه فرهنگیان و دانش آموزی و محلات و مساجد استفاده گردد.


نام:
ایمیل:
* نظر: