کد خبر: ۱۲۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان فارس، نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه بقیه الله، فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز آقای کماندار، آقای جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس و تنی چند از مدیران آموزش و پرورش و سپاه بقیه الله در دفتر فرمانده سپاه بقیه الله برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بسیج فرهنگیان فارس، نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه بقیه الله، فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز آقای کماندار، آقای جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس و  تنی چند از مدیران آموزش و پرورش و سپاه بقیه الله در دفتر فرمانده سپاه بقیه الله برگزار شد. در این نشست، پس از فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در ناحیه مذکور، در راستای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس که به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه و بسیج فرهنگیان این ناحیه برگزار می گردد، تبادل نظر شد. این مراسم، با رعایت پروتکل های بهداشتی و کسب مجوز استانداری و فاصله اجتماعی، با مشارکت فرهنگیان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر شیراز برگزار خواهد شد. 
همچنین در این نشست معضلات جامعه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی با حضور مدیران این قشر در سپاه بقیه الله انجام و در خصوص کمک های مومنانه و روند اجرایی آن در آینده و جشنواره تعلیم و تربیت در دوران کرونا، مطالبی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد. 
برگزاری نشست سازمان بسیج فرهنگیان فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری نشست سازمان بسیج فرهنگیان فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس
نام:
ایمیل:
* نظر: