کد خبر: ۱۲۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
محمودی، جانشین رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس خبر داد:
در حال حاضر سازمان بسیج فرهنگیان دو دوره آموزشی را با رعایت وضعیت کرونایی در حال اجرا دارد. یکی دوره آموزشی راه های شناخت و چالش های معتادین که زیر نظر معاونت اجتماعی سپاه فجر است و برای کسانی لحاظ می گردد که مدیر ان کانون ها لیست آن را به سازمان بسیج فرهنگیان استان ارسال کرده اند و کلاس بندی آنها انجام شده است.
جانشین رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار «تماشا» اظهارداشت: در حال حاضر سازمان بسیج فرهنگیان دو دوره آموزشی را با رعایت وضعیت کرونایی در حال اجرا دارد. یکی دوره آموزشی راه های شناخت و چالش های معتادین که زیر نظر معاونت اجتماعی سپاه فجر است و برای کسانی لحاظ می گردد که مدیر ان کانون ها  لیست آن را به سازمان بسیج فرهنگیان استان ارسال کرده اند و کلاس بندی آنها انجام شده است.
بهمن محمودی گفت: این آموزش به صورت آنلاین است و در انتها گواهینامه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی برای افرادی که شرکت کرده و در امتحان  قبول می شوند صادر می گردد. آموزشی که در دو مرحله است و مرحله اول گواهینامه کمک مربی صادر می گردد.

برپایی دوره های ضمن خدمت
وی افزود: کسانی که مرحله اول قبول شوند و در مرحله دوم هم شرکت نمایند گواهینامه مربیگری اصلی داده می شود که می توانند فرهنگیانی که در مرحله دوم قبول شوند به عنوان مدرس در کمپ ها و مؤسسات ترک اعتیاد کار نمایند یا مدرس ضمن خدمت ‌باشند.  این مقام مسئول در بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان یادآور شد: دوره دیگری که سازمان بسیج فرهنگیان دنبال می کند دوره آموزشی ضمن خدمت سواد رسانه ای که می بایست فرهنگیان در سامانه ضمن خدمت ثبت نام می کردند و در یک آدرس لینک فیلم آموزشی و پاورپوینت را مشاهده نموده و در سامانه قسمت آزمون را بررسی تا تاریخ امتحان برای هر شخص مشاهده گردد و چون سامانه متعلق به وزارت آموزش و پرورش هست باید مواظب زمان برگزاری این آزمون باشند چون امکان تمدید آن نمی باشد. 
جانشین رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس خاطر نشان کرد: متأسفانه استقبال فرهنگیان استان فارس از جشنواره ایده پردازی کم بوده است تقاضای ما در این است که در این خصوص اقدام‌نمایند و تا ۵ شهریور آثار خود را ارائه دهند و حضور در این جشنواره را در حد یک کار جهادی بدانند. ایده شما عزیزان می تواند یک نقاشی، یک نماهنگ، یک تیزر، یک صفحه پیشنهاد خوب برای آموزش در دوران کرونا و کاریکاتور و نوشته و... باشد.  وی بیان داشت: به عزیزانی که در داوری کشوری مقام بیاورند جوایز نفیس به همراه تقدیر نامه از طرف وزارت اهدا خواهد شد و فرهنگیان محترمی که در استان مقام بیاورند هم جوایز نفیس به همراه تقدیر نامه استانی اهدا خواهد شد و اثر آنان به مرحله کشوری جشنواره ایده پردازی راه خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر: