کد خبر: ۱۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰
سردار غيب‌پرور:
فرمانده ارشد سپاه فجر فارس گفت: مهمترين تفاوت راهپيمايي امروز با گذشته، آگاهي بالاتر مردم و عميق‌تر شدن اعتقاد به ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب اسلامي است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از خبرگزاري ايسنا، سردار سرتيپ پاسدار غلامحسين غيب‌پرور امروز در حاشيه حضور درراهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: امروز مردم مصمم‌تر و آگاه‌تر هستند و علي‌رغم تمام تهديدها و فشارها بار ديگر به عرصه آمده‌اند تا پايبندي به ارزش‌ها را نشان بدهند.

وي با اشاره به حضور ميليوني مردم شيراز و فارس در راهپيمايي روز 22 بهمن سال 91 و شركت گسترده در انتخابات رياست‌جمهوري، گفت: اوج ايستادگي و مقاومت ملت ايران را در انتخابات ديديم و اين راهپيمايي هم حلقه سوم از حضور مردم براي خلق حماسه سياسي است.

غيب‌پرور گفت: هر سال را اگر مقايسه كنيم شاهد حضور گسترده‌تر مردم در راهپيمايي روز قدس هستيم، حال آنكه طي سال‌‌هاي اخير فشارها و تهديدها بسيار بيشتر شده اما شرايط جهاني نيز تغيير كرده است.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اين حضور نشان مي‌دهد كه ريشه‌هاي انقلاب اسلامي قرص و قائم است و دعا مي‌كنيم كه مسايل پيش آمده در كشورهاي اسلامي نيز به نفع اسلام و ملت مسلمان جهان، حل شود.

غيب‌پرور گفت: اما توجه داشته باشيم كه سر كلاف همه مشكلات و ماجراها را كه پيدا كنيم، در خانه صهيونيست قرار دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به نظر مي‌رسد مردم مسلمان جهان بايد به ايران اسلامي نگاهي عميق‌تر داشته باشند، اين ملت به دليل حضور ولايت فقيه و رهبري است كه دچار تزلزل و سستي نمي‌شود، اين را بايد باور كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: