کد خبر: ۱۲۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، پس از بررسی میدانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس و هیئت همراه از مدرسه کانتینری و محروم روستای جیدر زار از توابع شهر کامفیروز شهرستان مرودشت، و تشریح وضعیت وخیم این مدرسه، نشستی با مدیر کل نوسازی مدارس استان آقای مهندس موصلی انجام شد
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، پس از بررسی میدانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس و هیئت همراه از مدرسه کانتینری و محروم روستای جیدر زار از توابع شهر کامفیروز شهرستان مرودشت، و تشریح وضعیت وخیم این مدرسه، نشستی با مدیر کل نوسازی مدارس استان آقای مهندس موصلی انجام شد. 
در این نشست مهندس موصلی ضمن بررسی گزارش های سازمان بسیج فرهنگیان، با اظهار تأسف از معضلات زیر ساختی موجود در این روستای محروم، اظهار داشتند: شأن امثال بنده خدمتگزاری است و خدمت به این مناطق محروم را وظیفه ذاتی خود می دانم و تمامی توان این سازمان را برای رفع معضل این مدرسه بکار خواهم گرفت. 
مهندس موصلی خاطرنشان کردند: در هر عرصه ای که بسیج فرهنگیان فارس حضور اینجانب و سازمان نوسازی مدارس را ضرورت بداند، با جان و دل حاضر به فداکاری هستیم. 

نشست مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس با مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس

در این نشست، دکتر ناصر جوکار با تأکید بر اینکه فلسفه تأسیس هر پست و حضور هر مسئول، خدمتگزاری به مردم است گفت: مردم، خاصه مناطق محروم ولی نعمتان ما هستند و مشروعیت بقای ما در هر منصبی بسته به میزان خدمتی است که به مردم می کنیم. در این نشست، مهندس موصلی با دستور فوری تخلیه یک باب اتاق جهت تاسیس کانون بسیج فرهنگیان، موافقت و دستور تهیه امکانات لازم در دفتر بسیج فرهنگیان به منظور انجام فعالیت های فرهنگی را صادر کرد. همچنین دکتر ناصر جوکار با معرفی مهندس موصلی بعنوان سرپرست کانون بسیج فرهنگیان اداره کل نوسازی استان یادآور شدند، عرصه جدیدی از خدمات فرهنگی را باحضور مدیران و کارکنان ارزشمند اداره کل نوسازی در آینده شاهد خواهیم بود. 
شایان ذکر است در این نشست مصوب گردید تابلوی کانون بسیج فرهنگیان اداره کل  استان، نوسازی شده و به زودی بر سردرب اداره نصب گردد. همچنین تعدادی از مدارس نقاط استان با نام شهید دانشمند هسته ای، دکتر فخری زاده نامگذاری شود. 
ذکر این نکته ضرورت دارد که اداره کل نوسازی استان فارس سابقه درخشان و موفقی در عرصه کار فرهنگی و تطابق ساخت مدارس با مهندسی معماری اسلامی  دارد و تمامی پروژه های در دست ساخت، با تأکید بر عنصر برنامه درسی "نقش محیط یادگیری" در تربیت دینی  و مبتنی بر سند تحول بنیادین بنا گردیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: