کد خبر: ۱۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
سازمان بسیج فرهنگیان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز با حضور مسولین و معاونین این اداره برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز با حضور مسولین و معاونین این اداره برگزار گردید. 
در این جلسه خانم دکتر صبوری معاونت محترم پرورشی ناحیه ضمن ایراد سخنانی در خصوص ماه رمضان و تقدیر از زحمات خانم محمدی مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان جلسه را شروع نمودند و در ادامه جناب سرگرد زارع مسول محترم بازرسی ناحیه بسیج سپاه احمد بن موسی ضمن تشکر از زحمات خانم محمدی در طول ۲ سال گذشته، برادر پاسدار مسعود امیری را به عنوان مدیر جدید کانون معرفی نمودند و در ادامه جناب آقای مهندس محمودی جانشین سازمان بسیج فرهنگیان فارس توصیه هایی درخصوص مقام معلم و فرهنگیان بسیجی ایراد نمودند و ادامه دادند که باید همه کاری کنند که کانون بسیج فرهنگیان در ادارات، مرکزی باشد که بتواند به تمام واحدهای آموزش و پرورش کمک کند و بازوی توانا جهت اهداف آموزش و پرورش باشد. 

برگزاری مراسم تودیع و معرفه

مهندس محمودی ادامه دادند که حدود یک سوم فرهنگیان استان در شهر شیراز حضور دارند، ولی متاسفانه به نسبت جمعیتی که دارند حضورشان در فعالیت های بسیج فرهنگیان کم هست و این موضوع، کار مدیران کانون های داخل شهر شیراز را سخت تر می کند. باید مدیران پنج ناحیه شهر شیراز در هر ماه یک جلسه مشترک داشته و با همفکری و رایزنی با یکدیگر راهی برای جذب فرهنگیان ارایه نمایند. 

ایشان همچنان ادامه دادند: مدیر کانون ها در برنامه ریزی هفتگی باید حداقل یک روز را برای بازدید از مدارس تحت پوشش وقت گذاشته تا ماموریت بسیج فرهنگیان را به صورت حضوری در مدارس ارایه نمایند. 

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان اظهار داشتند که ارتباط معجزه می کند و در سایه همین ارتباط و تبادل هست که  می توان ماموریت های محوله بسیج فرهنگیان را پیش برد. یکی از ماموریت های بسیج فرهنگیان شناسایی نیروه های انقلابی و جهادی هست که در اوج  غریبی و دور از هیاهوی رسانه ای مشغول خدمت هستند. ماموریت بسیج فرهنگیان  تجلیل از این سرمایه های انسانی و دعوت ان ها به کانون ها و استفاده از پتانسیل پاک و بی ریای آن ها و معرفی آن ها به مسولین  ذیصلاح جهت استفاده بیشتر از این عزیزان به دور از معرکه هست.

آقای محمودی ابراز داشتند اکنون که در آستانه انتخابات سال 1400 هستیم فرهنگیان ارزشی و بسیجی و دلسوز که در میان اقشار جامعه بسیار تاثیر گذار هستند دو مأموریت دارند؛ ابتدا ایجاد بستر امید و شور و هیجان جهت مشارکت حداکثری فرهنگیان و کلیه اقشار در پای صندوق انتخاباتی؛ و دوم روشنگری جهت انتخاب اصلح که در این زمینه باید گوش به منویات مقام عظمی ولایت داشت. رهبری در چندین سخنرانی اخیر اعلام کردند که نیاز امروز جامعه به یک دولت جوان و انقلابی می باشد. امروز دولتی باید روی کار بیاید که چشمش به صدقه سری غرب نباشد و بتواند با اتکا به داشته های داخلی راه را برای آینده میسر سازد.
درپایان ضمن، حکم مدیر کانون ناحیه 4 به برادر بزرگوار جناب سرهنگ امیری تقدیم گردید و با اهدا لوح  از زحمات خانم محمدی تقدیر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: