کد خبر: ۱۲۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
کانون بسیج فرهنگیان نورآباد
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس مراسمی به مناسبت شهادت سردار دل ها و هفته فاطمیه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس مراسمی به مناسبت شهادت سردار دل ها و هفته فاطمیه شهادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار گردید. در این مراسم که باحضور مسئولین، کارشناسان و تنی چند از مدیران و معاونین محترم پرورشی، ائمه جماعت روحانی، مدیران حوزه های علمیه در نمازخانه اداره برگزار گردید، آقای امیری مدیراداره ضمن خیر مقدم به مدعوین و تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ابراز داشتند از شهادت سردار نه تنها ایران و نه تنها دنیای تشیع بلکه همه عدالت خواهان متأثر شدند و ما باید سعی کنیم نوع نگاه ایشان علی الخصوص نگاه ویژه ایشان به حضرت فاطمه زهرا(س) را در همه ابعاد آموزشی و فرهنگی اجرایی کنیم.

در این برنامه حاج آقا گودرزی به معرفی کتاب پیک قهرمانان که با زبانی کودکانه شهید و شخصیت ایشان را تبیین می کند، پرداختند.


مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها

آقای موسوی به عنوان سخنران مراسم بیان داشتند یکی از خوبی‌های حاج قاسم این بود که رابطه خودش را با خدا اصلاح کرد و بین خود و خدا همه چیز را خدایی کرد در نتیجه خدا هم رابطه ایشان با خلق را اصلاح نمود.

حاج آقا رضایی یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بصیرتی افزودند حضرت فاطمه در خطبه فدکیه مسائل بصیرتی را مطرح می کند. ایشان بیان داشتند عامل بصیرت تقوای الهی است و تقوای حاج قاسم (حضور در حسینیه فاطمه(س) و اشک ریختنش برای این بانوی بزرگوار) عامل پیروزی ایشان در همه میدان ها بود.

نوای دلنشین مداح اهل بیت حاج آقا بابایی در سوگ شهادت بی بی دو عالم و سردار سلیمانی پایان بخش این نشست بصیرتی بود.

لازم به ذکر است که این نشست با همکاری بسیج فرهنگیان اداره، حوزه علمیه امام صادق(ع) و معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ممسنی برگزار گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: