کد خبر: ۱۲۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کانون بسیج فرهنگیان مرودشت
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان مرودشت جلسه مسئولین سرمایه انسانی پایگاه های بسیج فرهنگیان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس، جلسه مسئولین سرمایه انسانی پایگاه های بسیج فرهنگیان برگزار گردید. این جلسه با حضور نیروی انسانی پایگاه های بسیج فرهنگیان و با حضور مسئول نیروی انسانی بسیج فرهنگیان در کانون بسیج  برگزارشد. در این جلسه مسول نیروی انسانی بیان کردند: اهداف سند انتظار بسیجیان و نقش آفرینی در عرصه ها و انتخاب عرصه ها توسط بسیجیان وسازماندهی آن  نیازمند همت وتلاش نیروی انسانی پایگاه های مقاومت بسیج می باشد.

جلسه مسولین سرمایه انسانی پایگاه های بسیج فرهنگیان

حسینی افزود: نیروی انسانی مهم ترین شورای درسطح پایگاهای مقاومت بسیج و حوزه می باشد. ونیروی انسانی باید اشرافیت کامل نسبت به اعداد و ارقام و جمعیت هدف خود داشته باشد. وی ضمن  تقدیر و تشکر از دو پایگاه آسیه و حضرت معصومه که به موقع و به صورت مداوم پیگیری امورات را انجام دادند درخواست کردند هر پایگاه با مشخص کردن تعدادی از اعضا آن پایگاه جهت سازماندهی پرونده های پایگاه خود اقدام نمایند. همچنین مقرر شد تعدادی دیگر از اعضای هر پایگاه جهت ثبت اعضای پایگاه خود در سامانه برخط آمادگی داشته باشند که این کار مهم نیز انجام گیرد. در ادامه توضیحاتی در مورد نحوه تشکیل پرونده و روند آن ارائه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: