کد خبر: ۱۲۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس و به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس به تبیین این موضوع پرداختند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان فارس و به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، دکتر ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس به تبیین این موضوع پرداختند.

در این مراسم که با حضور پرشکوه فرهنگیان برگزار گردید، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، به توصیف ویژگی های اخلاقی و برجسته رهبر کبیر انقلاب پرداختند و اشاره داشتند که آنچه این پیر فرزانه برای آزادی مد نظر داشتند آزادی انسانی و نه آزادی افسار گسیخته حیوانی و امیال حیوانی است.

جهاد تبیین

دکتر ناصر جوکار در ادامه دستاوردهای انقلاب را برشمردند و اشاره داشتند که پس از انقلاب اسلامی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی ایران بعنوان زلزله ای بزرگ در دنیا یاد کرد که صدای آن بعدها دنیا را فرا خواهد گرفت که امروزه شاهد آن هستیم. حضرت امام حاکمیت انگلوساکسونی را زیر سوال بردند و عزت از دست رفته ملت ایران را به ایرانیان بازگرداندند و تمامی ولایت ها را کنار زده و ولایت الله را حاکم گرداندند.

دکتر جوکار در ادامه بیان داشتند امام خمینی (ره) عبارت امت-امامت را جایگزین ملت دولت کردند و حاکمیت جهان سرمایه داری را کنار زدند و خداباوری را زنده کردند. و امروزه تمامی انقلاب های دنیا انقلاب جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه خود قرار داده اند.

جهاد تبیین


نام:
ایمیل:
* نظر: