کد خبر: ۱۲۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و به همت خیرین و فرهنگیان بسیجی، تعداد 16 بسته کمک معیشتی تهیه و در پنجمین مرحله کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان فارس در اختیار دانش آموزان استان فارس قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و به همت خیرین و فرهنگیان بسیجی، تعداد 16 بسته کمک معیشتی تهیه و در پنجمین مرحله کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان فارس در اختیار دانش آموزان استان فارس قرار خواهد گرفت.

پنجمین مرحله کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان

در این رزمایش که با حضور سردار بوعلی، فرماندهی محترم سپاه فجر فارس، و محمد خلیل عسکری رئیس اداره کل آموزش و پرورش فارس و برخی مقامات استانی و کشوری برگزار گردید، تعداد 16000 بسته کمک معیشتی تهیه (15000 بسته توسط کانون های نواحی 5 گانه شیراز و 1000 بسته هدیه فرماندهی سپاه فجر) تهیه و براساس نیازسنجی های صورت گرفته بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع خواهد شد.

پنجمین مرحله کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان

فرمنده سپاه فجر استان در این راستان گفت: 110 هزار بسته معیشتی ویژه عید نوروز برای افراد نیازمند استان فارس تهیه شده است که از این تعداد، 16 هزار بسته مربوط به دانش اموزان هم استانی می باشد.

پنجمین مرحله کمک های مومنانه بسیج فرهنگیان

دکتر ناصر جوکار در آیین ارسال پنجمین مرحله کمک های مومنانه فرهنگیان بسیجی فارس ویژه دانش آموزان نیازمند استان گفت: خوشبختانه تا کنون با همکاری نهاد های مختلف 5 مرحله کمک مومنانه برای دانش آموزان نیازمند استان فارس تهیه شده است.

جوکار با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، گفت: انبیاء برای انفاق و نه جمع مال مبعوث شدند و ما هم به عنوان معلم که رساله عملیه سند تحول بنیادین هستیم، می‌بینیم که طی دو سال گذشته و با شیوع کرونا، فرهنگیان سخاوتمندانه در بحث تامین بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان ورود کردند.

نقش آفرینی فرهنگیان در کمک های مومنانه اثرات معنوی و تربیتی خوبی داشته است. خوشبختانه در سال گذشته نیز بیش از 20 هزار تبلت در آموزش و پرورش فارس با همکاری نهادهای مختلف برای دانش اموزان نیازمند تهیه شد که یک کار جهادی و بی سابقه بود.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس گفت: یکی از مزایای کمک های مومنانه این است که از این طریق می توان ساحت اقتصادی و حرفه ای سند تحول بنیادین را تحقق بخشید.


نام:
ایمیل:
* نظر: