کد خبر: ۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
سرهنگ پاسدار همتی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج ،اهداف طرح هجرت را کمک به رفع محرومیت ها و تقویت کار گروهی در میان فرهنگیان و شکوفایی استعداد ها برای بالا بردن حس مسئولیت پذیری و ترویج فرهنگ ایثار و فعالیت های حماسی عنوان نمود.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس؛آقاي عباسي معاون پشتيباني آموزش وپرورش خنج در مراسم افتتاحيه طرح هجرت با اشاره به هر چه با كيفيت اجرا شدن طرح هجرت،افزود: فرهنگیان مي توانند با ترويج فرهنگ جهادي رفع محروميت از جامعه اسلامي در ارائه سبك زندگي اسلامي نقش بسزايي داشته باشند.

سرهنگ پاسدار همتی فرماندهی محترم ناحیه در جلسه ی اردوی طرح هجرت، اهداف این طرح را تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در دهه ی پیشرفت و عدالت از طریق اجرای طرح های جهادی محرومیت زدایی و به منظور کمک به رفع محرومیت ها و تقویت کار گروهی در میان فرهنگیان و شکوفایی استعداد ها برای بالا بردن حس مسئولیت پذیری و ترویج فرهنگ ایثار و فعالیت های حماسی عنوان نمود .

آقای آزاد دولت مدیریت آموزش و پرورش خنج نسبت به تحقق پیشرفت همراه با عدالت و تقویت روحیه خود باوری ،اعتماد به نفس و تمرین فعالیت های گروهی اشاره کرده و همچنین به اجرا شدن با کیفیت طرح هجرت و قبول مساعدت و همکاری لازم تأکید نمودند. انتهای خبر/224224






نام:
ایمیل:
* نظر: