گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه سپيدان :
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان گفت : در مرحله اول ، بيش از 380 دانش آموز بسيجي پسر به مناطق جنگي جنوب اعزام مي شوند .
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان امروز در گفت وگو با خبرنگار تنوير گفت : اردوهای راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود و تمام سعي ما بر بالابردن كيفيت اعزام كاروانهاي راهيان نور مي باشد .
وی با بیان این که اردوهای راهیان نور در چند مرحله به مناطق جنگی جنوب اعزام می شوند ، تصریح کرد : هر ساله طی مراحل مختلف دانش آموزان ، دانشجویان ، اقشار مختلف بسيج و بسيجيان مساجد و محلات به استان خوزستان و مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می شوند.

سرهنگ خسرواني با بیان این که اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب از يكم آبان ماه 92 آغاز می شود ، گفت : در مرحله اول تعداد 380 نفر از دانش آموزان بسيجي پسر به مناطق جنگي جنوب اعزام مي شوند .

وی تصریح کرد : دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه ، خرمشهر قهرمان ، اروند كنار و ساير نقاط مذهبي و يادمانهاي دفاع مقدس بازدید می کنند .

فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان با بیان این که علاوه بر بازدید از مناطق جنگی با استفاده از 4 تن از راويان آموزش ديده كه خود در عملياتهاي مختلف دفاع مقدس حضور داشته اند ، خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان بازگو می شود ، گفت: مسابقات متعددی برای دانش آموزان در طول این مدت اجرا می شود .

این مسئول به اهداف اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنين ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و آشنایی آن ها با تاریخ ، فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس جزو اهداف برگزاری این اردوها است.

خسرواني از همه مسولين فرهنگي شهرستان خواست ، در اعزام كاروانهاي راهيان نور دانش آموزي و ساير اقشار بسيج ، همكاري لازم را با ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان به عمل آورند .



نام:
ایمیل:
* نظر: