گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۶۸۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹
در اولين روز از هفته بسيج دانش آموزي
امروز اگر چه ما در جنگ سخت و تقابل رو در رو با دشمن نيستيم ، اما در جنگي نرم و نا متقارن بادشمن قرار داريم كه لازمه پيروزي در اين جنگ ، كسب علم و معرفت و رسيدن به قله هاي رفيع علمي در جهان است
به گزارش تنوير سپيدان ، در اولين روز از هفته بسيج دانش آموزي ، مراسم صبحگاه دانش آموزان دبيرستان زينبيه هماشهر سپيدان برگزار شد .
در اين مراسم كه پرچم پر افتخار ايران اسلامي به اهتزاز در آمد ، فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان با اشاره به سالروز شهادت شهيد محمد حسين فهميده و نامگذاري اين روز به نام روز نوجوان و هفته بسيج دانش آموزي گفت : شهيد فهميده هنگام شهادت 13 سال بيشتر نداشت اما داراي روح و شخصيتي كامل بود و تمام فريضه هاي واجب را به نحو احسن انجام ميداد و در اوايل جنگ با وجود نارضايتي و مخالفتهاي خانواده و اقوام جهت اعزام وي ، به هر نحوي كه بود اعزام مناطق جنگي و شهر خرمشهر شد .
سرهنگ خسرواني بستن نارنجك به خود و رفتن به زير تانك توسط اين نوجوان دلير را نشانه تكامل روح اين شهيد والا مقام دانست و از همه دانش آموزان خواست با الگو قرار دادن چنين دانش آموزاني ، خود را براي رويارويي با دشمن در جنگ نرم امروز ، محكم و استوار گردانند .
خسرواني با استناد به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص كسب علم و معرفت و انتظاري كه معظم اله از دانش آموزان و دانش جويان دارند گفت : امروز اگر چه ما در جنگ سخت و تقابل رو در رو با دشمن نيستيم ، اما در جنگي نرم و نا متقارن بادشمن قرار داريم كه لازمه پيروزي در اين جنگ ، كسب علم و معرفت و رسيدن به قله هاي رفيع علمي در جهان است.

ايشان در خصوص روز مباهله و همزماني آن با هفته مقدس بسيج دانش آموزي را هم به تمام دانش آموزان و مربيان تبريك عرض نمودند و نكاتي را پيرامون روز مباهله و اعمال مستحب وارده در اين روز مقدس بيان نمود .

در پايان اين مراسم ، به تعدادي از دانش آموزان ممتاز در زمينه هاي علمي ، قراني و ... جوايزي به رسم يادبود اهداء گرديد .
پايان خبر /


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
دانش اموز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:48 - 1392/08/12
0
0
با سلام و خسته نباشید مرسی که تصاویر رو برای همگان در سایت گذاشتید
خداقوت
نام:
ایمیل:
* نظر: