کد خبر: ۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
امام جمعه شيراز هشدار داد:
نماينده ولي فقيه در فارس وامام جمعه شيراز گفت: امروز عده ای می خواهد با بهانه های مختلف تشنگان قدرت را باز سر کار بیاورند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایسنا، آيت‌الله اسدالله ايماني امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شيراز، افزود: امروز عده‌اي مي‌خواهند كساني را بر سركار بياورند که برای گرفتن انتقام از ملت و نظام و رهبری ممکن است تغییر موضع داده باشند یا با لباس دیگری به عرصه بیایند.

وي با ابراز تاسف از اينكه امروز عده‌ای برای تطهیر سران فتنه دارند تلاش می‌کنند، گفت: من به مناسبت اینکه سالگرد قمری دوازدهم محرم 88 است این نکته را اشاره می‌کنم، عده‌ای دارند سران فتنه را تطهیر می‌کنند، به عبارات مختلف، گویا هیچ قصه‌ای در مملکت اتفاق نیفتاد، گویا 8 ماه کشور تقریبا تعطیل نشده بود، گویا خون‌های به ناحقی به زمین ریخته نشد،گویا دشمنان ما را جری و جسور نکردند.

امام جمعه شيراز تصريح كرد: این تحریم‌هایی که آمریکا دنبال می کند بعد از فتنه 88 است، قبل از فتنه 88 تحریم داشتیم اما اینچنین نبود. اسرائیل و آمریکا امیدوار شدند که می توانند کشور و مملکت را فلج کنند و وارد میدان شدند و آشوبگران، ولگردان جامعه، منافقین و بهائیان و اراذل اوباش را دیدیم به پایگاه مقاومت بسیجی حمله کردند.

نماينده ولي فقيه در فارس با اشاره به وب نوشته‌هاي يكي از مشاوران سران فتنه، در خصوص علت حصر و عزلت آنان، گفت: عده‌ای امروز همه‌ی حوادث 88 را به فراموشی سپرده و وارد عرصه‌ی سیاسی اجتماعی شده‌اند، اولین حرکتشان را هم در روزنامه بهار دیدیم، که مستقیما به مولای متقیان امیرالمومنین بی ادبی کردند. مجددا می خواهند سوار بر کار شوند و مسائل و مطالب گذشته را باز به شکل دیگری در جامعه عملیاتی سازند.

آيت‌الله ايماني گفت: حادثه کربلا برای ما بس بود که بعد هم حوادث دیگری اتفاق افتاد. در کربلا چه شد که مردم آمدند قربت الی الله حسین را کشتند؟! مگر با فتوای شریح قاضی نبود؟! آن عالم خود فروخته ای که دینش را با ابن زیاد معامله کرد؟! آیا در فتنه 88 از این عالمان خود فروخته در جامعه ما کم و بیش دیده نشدند؟!

امام جمعه شيراز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه با اشاره به ديدار اخير بسيجيان با مقام معظم رهبري و بيانات معظم‌له، يادآور شد: رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان نکاتی را یادآور شدند: اولین نکته این بود که بسیج جایگاه بلندی در جمهوری اسلامی دارد و بسیجیان جایگاهی ویژه، امروز خدا این توفیق را به بسیج ارزانی داشته که موفق شده حلقات صالحین را تشکیل بدهد و بصیرت مجموعه بسیج را لحظه به لحظه و روز به روز بالاتر از گذشته قرار بدهد.

وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی استکبار را معنا کردند، عواملی که استکبار را شکل می دهد بازگو نمودند، مخالفت نظام با استکبار را بیان نمودند که برای چه؟! و بعد هم نرمش قهرمانانه را معنا کردند که اون برداشت غلطی که دشمنان و در درون دوستان نادان داشتند، آن برداشت برداشت غلطی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: