کد خبر: ۱۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: 723 پروژه در فارس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در نخستین شورای اداری که به ریاست استاندار جدید این استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج برای دوستان نظام و انقلاب و کشور مایه خرسندی و امید بوده و در تمام مراحل و دوران‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده است.

وی افزود: هر کسی که دل در گرو نظام و انقلاب دارد حتی اگر در سازمان بسیج ثبت نام نکرده باشد، بسیجی است.

وی با تاکید بر اینکه حرمت اجتماعی و اقتدار امروز ما مدیون بسیجیان و ایثارگری آنان در دفاع مقدس است، اضافه کرد: بسیجیان در استان فارس برنامه پنج‌ساله معین شده را 1.5 ساله انجام دادند و این سرعت عمل با توجه به حجم کار ناشی از باور و حرکت جهادی است.

غیب‌پرور تصریح کرد: در همین پروژه‌ها که پنج‌شنبه هفتم آذرماه به افتتاح می‌رسد 70 هزار متر مربع اماکن ورزشی افتتاح خواهد شد و در حالی که کل اماکن ورزشی قبل از انقلاب و 34 سال بعد به 190 مورد نمی‌رسد ما 230 پروژه را افتتاح می‌کنیم.

وی ادامه داد: هیچ‌کدام از این اماکن ورزشی پادگانی ساخته نشده و در اختیار عموم مردم است.

افتتاح 530 مرکز فرهنگی اعم از کتابخانه و دارالقرآن مورد دیگری بود که غیب‌پرور به آن اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه گذشته 2 هزار و 154 طرح عمرانی در زمینه محرومیت‌زدایی، جاده روستایی، خانه بهداشت، آبرسانی و ... انجام شده است.

افتتاح 80 حوضچه پرورش ماهی، 190 واحد پرورش مرغ بومی، 2 هزار و 700 کلونی زنبور عسل، 150 کارگاه تولید کود کمپوست، 160 کارگاه تولید خانگی با محوریت قارچ، 110 واحد جوجه‌کشی، 56 واحد گلخانه کوچک، 500 واحد پرورش دام سبک و سنگین و 10 کارگاه فرآوری میوه و سبزیجات بخشی از مواردی بود که غیب‌پرور ذیل عنوان فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در استان فارس به آن اشاره کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: