گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۰
با حضور دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس
اگر در قيامت بي بي فاطممه زهرا (س) فرمودند كه فرزندم تمام وجودش را براي احياي امر به معروف و نهي از منكر گذاشت ، ‌شما چه كرديد ؟ ما هم بتوانيم جواب دهيم كه حداقل براي احياي امر به معروف فحش خورديم يا سيلي خورديم .
به گزارش مارگون ، همايش امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان با حضور امام جمعه ، فرماندار ، دادستان ، رياست دادگستري ، مسولين ادارات و نهادها ، ضابطين قضايي و عموم مردم سپيدان  با سخنراني سرهنگ گرامي دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس و فرمانده سپاه بقيه الله (عج) شيراز با هدف آموزش اعضاء هسته هاي امر به معروف و نهي از منكر در سالن شهيد قنوتي شهر اردكان برگزار شد .

موسوي انور امام جمعه شهرستان سپيدان ، سياست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان را بر مبناي فرهنگ سازي و اصلاح افكار دانست و گفت : اگر بتوانيم فكر كسي را تغيير دهيم ، به هدف رسيده ايم .

ايشان از تلاشهاي نيروي انتظامي ، سپاه و دستگاه قضايي شهرستان در مقابله با هنجار شكني هاي پيست اسكي و برخي از تفرجگاه هاي شهرستان قابل ستايش ذكر كرد و افزود : اگر وضعيت پيستهاي اسكي يا تفرجگاه ها و ... در ساير كشورها بصورت آزادانه و گريبانگير ناهنجاريست ، اين وضعيت در كشور اسلامي ما خلاف عرف و شرع مقدس است و پسنديده نيست .

امام جمعه سپيدان با اشاره به ايام اسارت حضرت زينب (س) و اهلبيت حسين (ع) گفت : اگر در قيامت بي بي فاطممه زهرا (س) فرمودند كه فرزندم تمام وجودش را براي احياي امر به معروف و نهي از منكر گذاشت ، ‌شما چه كرديد ؟ ما هم بتوانيم جواب دهيم كه حداقل براي احياي امر به معروف فحش خورديم يا سيلي خورديم .

سرهنگ گرامي دبير ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر استان فارس نيز با تشكر از دست اندركاران برگزاري همايش ، وحدت و تعامل بين دستگاه هاي شهرستان سپيدان را مثبت خواند و از اين هماهنگي به عنوان يك نعمت ياد كرد و با نمونه خواندن ستاد احياي شهرستان سپيدان در استان ، از اعضاء ستاد احياء امر به معروف و نهي از منكر شهرستان سپيدان تقدير و تشكر نمودند .

گرامي از امر به معروف و نهي از منكر به عنوان فرمان خدا ياد كرد و حادثه كربلا را هم براي احياء فرمان خداوند متعال دانست و عدم توجه به اين فريضه اللهي را پايمال كردن خون حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و شهداي كربلا خواندند .

در ادامه دادستان شهرستان سپيدان برخي از قوانين و مقررات مربوط به امر به معروف و نهي از منكر كه مورد نياز ضابطين قضايي و اعضاء ستاد احياست را تشريح نمود و به ذكر مصاديق هر يك از قوانين پرداختند .

در پايان با لوح تقديد از زحمات دادستان ، فرماندار و فرمانده ناجا سپيدان تقدير و تشكر به عمل آمد .





نام:
ایمیل:
* نظر: