گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
همزمان با سالروز عمليات كربلاي 4
به مناسبت سالگرد عمليات غرور آفرين كربلاي 5 ، پرسنل سپاه سپيدان با خانواده معظم شهدای كربلاي 5 شهرستان سپيدان ديدار كردند .

به گزارش تنوير سپيدان ، پرسنل ناحيه مقاومت بسيج سپيدان در آستانه سالروز عمليات كربلاي 5 ، در قالب اكيپهاي 5 نفره به ديدار خانواده هاي معظم شهداي اين عمليات غرور آفرين رفته و جوياي حال خانواده هاي معظم شهدا شدند .
سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان ، در اين ديدار اظهار داشت : بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، شهدا این عنایت را به ما داشته‌اند ، که خادم آنان باشیم.

در اين ديدار خانواده هاي معظم شهدا ضمن خير مقدم به پرسنل سپاه سپيدان ، سركشي از خانواده هاي شهدا را بهترين هديه براي يادگاران شهدا خوانده و پس از ياد خاطرات شهداي سرافراز خود ،  عزت و پيروزي پاسداران انقلاب اسلامي در هر لباسي را از خداوند منان خواستار شدند .
سرهنگ خسرواني افزود : هدف دیگر دیدار با خانواده شهدای کربلای 4 و 5 در راستای تعمیق معنویت پاسداران به ویژه پاسداران جوان و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در آنان بوده است.

عملیات کربلای 5 را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین عملیات های رزمندگان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی نامید. این عمليات‌ در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد 19 دی سال 1365 با رمز یا زهرا(سلام‌ الله‌ عليها)آغاز شد.

و در آخر :
الحمدلله در بحث شهدا همه دوستان و همرزمان ، بسیار خوب حمایت می‌کنند و ما در این جهاد تنها نیستيم ؛ هنوز هم لشكر 19 فجر زنده است و رزمندگانش منش دوران حماسه را حفظ کرده‌اند.




نام:
ایمیل:
* نظر: