کد خبر: ۲۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
حسامپور مدیر بسیج فرهنگیان بوانات با اشاره به نقش موثر و تاثیر گذار فرهنگیان بسیجی در میان دانش آموزان و خانواده ها به ویژه در شرایط حساس کنونی و جنگ نرم دشمنان گفت: نقش فرهنگیان اهرمی مهم و ضروری می باشد.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس، محمد حسامپور مدیر کانون بسیج فرهنگیان بوانات خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف یکی از احکام متعالی اسلام است و رعایت آن موجب تامین مصالح فردی زن و مرد مسلمان می باشد و از جهت دیگر به سلامت و نشاط جامعه و استحکام خانواده کمک می کند.

حسامپور در ادامه با اشاره به نقش موثر و تاثیر گذار فرهنگیان بسیجی در میان دانش آموزان و خانواده ها به ویژه در شرایط حساس کنونی و جنگ نرم دشمنان گفت: نقش فرهنگیان اهرمی مهم و ضروری می باشد. در این راستا بسیج فرهنگیان بوانات با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام به برگزاری دوره آموزشی طرح مشکات به مدت 2 روز ویژه خواهران فرهنگی بسیجی نمود.

مدیر بسیج فرهنگیان بوانات به موضوعات مطرح شده در این دوره‌ آموزشی اشاره کرد و افزود : عفاف و حجاب از دیدگاه آیات و روایات ، نقش حجاب در سلامت روانی، شناخت آسیب های اجتماعی و راه های مقابله با آن، شبهات ایجاد شده و پاسخ به شبهات،حجاب از بعد احکام فقهی و حقوقی، تاریخچه حجاب در ادوار مختلف،حجاب در گفتمان توحیدی و لیبرالیستی ازموضوعات بیان شده توسط اساتید مجرب در این دوره‌ آموزشی بوده است.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: