کد خبر: ۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
مسئول بسیج فرهنگیان خطاب به فعالان فضای مجازی:
دکتر رمضانیان خطاب به مدیران وب سایت های استانی بسیج فرهنگیان گفت: ما باید بسیجی وار وارد عرصه فضای مجازی شویم و با این روحیه عرصه را از دست دشمن درآورده و در اختیار خود بگیریم.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس اولین دوره آموزشی مهارتی مدیران وب سایتهای استانی بسیج فرهنگیان در محل دانشگاه فرهنگیان نسیبه تهران و با حضور مهندس بصیری جانشین قرارگاه بصیرت ودکتر رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان برگزار شد.

این دوره که با هدف ارتقای سطح علمی – مهارتی مدیران وب سایتها، آشنایی با برنامه های فضای مجازی ،تبیین وتشریح سایتهای عملکردی و واگذاری وب سایت های عملکردی مربوط به هراستان طی سه روز برگزار گردید.

در طول برگزاری این دوره مباحثی در زمینه های فرصت ها و تهدید های فضای مجازی، اصول خبرنگاری، شبکه سازی وبلاگ و ... ارائه گردید و پس از برگزاری کلاس های آموزشی شرکت کنندگان به طرح مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

در ادامه دکتر رمضانیان مطالبی پیرامون مسائل مطرح شده و ضرورت غیرقابل انکار کار در فضای مجازی برای بسیج فرهنگیان بیان داشت.

رمضانیان اذعان داشت: وجود مشکلات در هر کاری امری طبیعی است و وظیفه ی همه ما تلاش و کوشش برای برطرف کردن آنهاست، منتها چیزی که از مشکلات مهم تر است این مسئله است که نباید موانع و مشکلات کاری باعث شود تا در حرکت انقلابی و رو به جلوی بسیج وقفه ایجاد شود. بسیج و بسیجیان فرزندان عاشورا هستند، عاشورا به ما می آموزد که "آن زمانی که آب تمام می شود، تازه جنگ آغاز می گردد." دشمنان که متاسفانه از همه ابزارها و امکانات علیه اسلام و مسلمین استفاده می کنند، این روزها تمرکز زیادی روی فضای مجازی دارند و از آن به عنوان ابزاری در جهت تخریب اخلاق و فضایل اخلاقی استفاده می کنند. ما باید عکس آنها حرکت کنیم و با حضور گسترده و موثر نه تنها اقدامات آن ها را خنثی کنیم بلکه باید علیه مبانی و اصول مادی آنها نیز هجوم بیاوریم و از همین ابزار علیه خودشان بهره بگیریم .

رمضانیان خطاب به مدیران وب سایت های استانی بسیج فرهنگیان گفت: ما باید بسیجی وار وارد عرصه فضای مجازی شویم و با این روحیه عرصه را از دست دشمن درآورده و در اختیار خود بگیریم.

مسئول بسیج فرهنگیان در پایان افزود: دشمنان خیلی علاقه مند هستند که با بزرگ کردن موانع و مشکلات ما را از ادامه راه و پیگیری اهداف ناامید کنند، اما امام راحل (ره) در 35 سال قبل به ما آموخت که همیشه برای پیروزی و موفقیت برابری امکانات و تجهیزات لازم نیست، امام به ما یاد داد که عزم و اراده و توسل و توکل عنصری اساسی است که جای خالی خیلی از عوامل را پر می کند کما اینکه در پیروزی انقلاب در جنگ 8 ساله و در نبرد 33 روزه و 22 روزه همه و همه درستی این نظریه اثبات گردید و همه مسلمین و مظلومین به این حقیقت پی بردند .

در خاتمه این همایش از مدیران وب سایت های برتر بسیج فرهنگیان استان های فارس، قم ،لرستان، کرمان و مازندران با اهداء جوایز و لوح تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: